2024. május 19. - Ivó, Milán

Kiadták a győztes munkákat

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség által az év elején meghirdetett vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social Responsibility - CSR) pályázat győztes munkáit tartalmazó kiadvány.
2007. december 13. csütörtök 10:32 - Hírextra

A Magyar Public Relations Szövetség februárban hirdette meg - első alkalommal - a CSR Best Practice 2006 elnevezésű pályázatot azzal a céllal, hogy összegyűjtse a Magyarországon megvalósult legjobb társadalmi felelősségvállalási stratégiákat és mindezzel elősegítse a CSR magyarországi térnyerését, a sikeres programok elismertetését, és minél szélesebb körben propagálja a felelős vállalati működés koncepcióját - olvasható a szövetség közleményében.

A felhívásra 24 pályázat érkezett, ezekből a zsűri 19-et fogadott el és tartott megjelenésre érdemesnek.

A kötet bemutatja a vezető gyakorlatokat és rámutat arra, hogy a CSR nem csupán marketingeszköz, hanem egy társaság egész működését átható vezetési szemlélet. A kiadvány hiánypótló, hiszen Magyarországon még nem készült olyan gyűjtemény, amely a legjobb magyar CSR esettanulmányokat tartalmazza.

A Magyar Public Relations Szövetség 2008 elején ismét meghirdeti a pályázatot.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását