2024. március 28. - Gedeon, Johanna

Már a magyar árukat keressük

A jó minőség és a megfelelő ár után a hazai eredet lett a harmadik legfontosabb szempont a hazai fogyasztók számára egy termék kiválasztásánál - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.
2009. május 7. csütörtök 16:27 - HírExtra
A GfK Étkezési szokások 2009 tanulmánya szerint a megkérdezettek 96 százalékának az élelmiszervásárlásnál is kiemelt szempont az áru minősége és eredete. A vásárlók jellemzően nem kizárólag az olcsóságot, hanem a megfelelő ár-érték arányt keresik - fűzik hozzá.

A cég tájékoztatójában rámutatnak: 2005-höz képest jelentősen, 16 százalékkal 68 százalékarára emelkedett a válaszadók között azok aránya, akiknek a termék magyar eredete is fontos szempont.

Megjegyzik: a minőség és az ár mellett az akciók is jelentős szerepet kapnak egy üzlet vagy termék kiválasztásában. A megkérdezettek 12 százaléka mindig, 21 százaléka pedig gyakran törekszik arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon a kedvezményekről. Az "akciós" felirat láttán ugyanakkor a vevők 43 százaléka csak ritkán vagy soha nem ellenőrzi, hogy milyen mértékű árengedményről van szó, míg az ingyenes ajándék értékét a válaszadók 54 százaléka soha, vagy csak ritkán számolja ki - mutatnak rá a közleményben.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását