Az egyebek között internetes keresőprogramjáról ismert Google médiavállalat erősíteni kívánja magyarországi jelenlétét, ezért a magyar nyelven jelenleg is elérhető szolgáltatásainak továbbfejlesztését, illetve újak indítását tűzte ki célul.
2007. február 13. kedd 12:47 - Hírextra
Peresztegi Zoltán, az amerikai központú cég január elsejével kinevezett magyarországi képviselője sajtótájékoztatón kedden Budapesten a helyi internetpiac fejlettségével indokolta a világcég döntésének időzítését. A menedzsment megítélése a szerint most érte el az internet magyarországi elterjedtsége, és az on-line reklámpiac a szükséges szintet ahhoz, hogy érdemes legyen megvizsgálni a szolgáltatás-paletta bővtését - mondta a helyi képviselő.
Utalt arra, hogy a világhálót ma már az emberek 30 százaléka használja, az internetes hirdetések piaca pedig tavaly 50 százalékkal 9,6 milliárd forintra nőtt.