2019. december 13. - Luca, Otília

PR cikk minta: így kell sikeresen írni

Írni mindenki tud - gondolhatnánk. De akkor mégis miért van, hogy a világhálón lépten-nyomon olyan tartalmakra bukkannunk, melyek színvonalát nem szeretnénk saját cégünk image-ével összekapcsolni? Vállalkozóként kiemelt jelentőséggel bír, hogy milyen kép alakul ki a potenciális és már meglévő vevőkben, ügyfelekben a cégről. Ennek fontos szelete az online marketing, mely kapcsán a PR cikk írás kérdése mellett biztosan nem mehetünk el.
2019. október 20. vasárnap 17:39 - HírExtra
 
Napjainkban végleg elfelejthetjük a kulcsszavakkal telizsúfolt szövegeket, melyek tulajdonképpen tényleges információt alig tartalmaznak. A mai kor olvasója részletes leírásokat és konkrét válaszokat akar, melyek alapján meghozhatja vásárlói döntéseit. Ez tulajdonképpen jó hír, hiszen így saját kezünkben van a dolog nyitja. Egy jól megírt PR cikk előrébb mozdíthat a céges célok irányába, és egyúttal a márkáról kialakított képet is kedvezően befolyásolhatja. 
 
A jó példák már sokat segíthetnek abban, hogy minőségi PR cikket tudjál megírni. Ha az emberek tudományos kifejezéseket és statisztikai adatokat szeretnének olvasni, akkor ilyenekkel lennének tele a honlapok. A gyakorlat azonban egészen más irányba mutat. A minőségi PR cikk alapja a közérthetőség, az áttekinthetőség és a tájékoztatás. Persze mit sem ér mindez, ha már a bevezetésnél elveszik az egész, és nem tudja a szöveg megfogni az olvasót.


Szükséges tehát az írói véna, melynek köszönhetően újszerű oldalról sikerül megfogni a tartalmat és a cikk azokra a kérdésekre válaszol olvasmányos formában, amelyek bárkit érdekelnének.

A márka, a cég által kínáltak mindenképpen erősítésre szorulnak, ennek érdekében pedig a megfelelő szövegkörnyezetbe ültetéssel lehet tenni. Nem mindegy az sem, hogy hol jelenik meg a cikk, hiszen ez is sokat elárul arról, milyen színvonalú a cég, vagy egyszerűen az elért közönségszám is múlhat a felületen.

Érdemes tehát olyan ügynökségre bízni a marketing szempontjából nélkülözhetetlen PR cikk megírását, amely otthonosan mozog az online trendek és aktualitások világában, és persze az élvezhető szövegek készítése sem áll távol tőle. A megfelelő, komplex marketing kampány részeként készülő cikkek további előnyökkel bírhatnak a céges image-re vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását