2024. május 17. - Paszkál

Magyar marháknak

A kissrácok és nagylányok zsírpárnáinak növesztésében segédkező „Aranyív” ismét nagy lendületben, mert ugye nagyszerű ötletek mindig vannak. Szezonális okosságok és Happy Meal kampány. Dagadt is, okos is legyen a gyerek.
2009. február 2. hétfő 19:29 - Hírextra
Érkezett szerkesztőségünkbe a egy McDonald's-os sajtónyilatkozat, melyben új tervükről nyilatkoznak, vidáman, bizakodó hangnemben. Úgy gondolja a cikk írója , hogy nem feltétlenül szükséges alapvetően kritikus, cinikus, vagy szőrszálhasogató valakinek lenni ahhoz , hogy ilyet olvasva az ember ne dőljön a röhögéstől, egy bazinagy piros kérdőjellel a feje felett.

McUtopia


Felsejlik előttem a kép; Ronald bohóc Rózsa Sándor betyár öltözékében, nyújtja át a gyerekeknek a színes, Halasi csipkével díszített, újrahasznosított papírból készült dobozt. A doboz oldalán népi bölcsességek, és rövid csalimesék, hogy a jóllakott kis lurkó okosodjon is valamit. A kissrácok izgatottan az asztalokhoz futnak, és belekukkantanak a pszichopata ajándékába, amiben ízlésüknek megfelelő kajákat kapnak. Található benne egy fél rúd gyulai kolbász, dinsztelt káposzta, kísérőként szaggatott tojásos nokedli, desszertként pedig mákosguba. A felnőttek, ha éhesek ilyeneket mondanak az ősmagyar nevekkel ellátott, kaukázusi típusú eladólányoknak; „Hello! Egy McPacal menüt kérek.” vagy „AdjonIsten! Egy McHortobágyi-t kérek, zsírszegény tejföllel”. A kép egészen apokaliptikus, de ha kell, és van rá kereslet, a McDonald’s talán még ezt is meglépi. A következő utcai akció végeztével szívesen tér be a kimerült hazafi, egy ilyen helyre.

„Kampány tudásszomj és ismeretéhség csillapítására”.

Komolyra fordítva a szót, a sajtónyilatkozat szerint a McDonlad’s kampányt indít; méghozzá egy Happy Meal kampányt, ami még egy saját, külön bejáratú honlapot is kapott - ámbár a címet megnyitva az oldal egész egyszerűen az étterem site-jára vezet. A kampány lényegének „a tudás szervírozását ” tüntették fel, méghozzá egy egész egyszerű módon. A közismert, gyerekeknek szánt Happy Meal dobozának oldalán különböző érdekes kis információkat tüntetnek fel, többek közt a „robotok világáról”, vagy éppen a „háziállattartásról". Ha ez felkeltette a kissrácok érdeklődését, a kampány honlapján interaktív játékokban vehet részt, a tudástárba lapozgathat, és olvasgathat, vagyis „játszva tanulhat”. Eközben pedig egy nyereményjátékban is részt vehet.

Nemes tett, nemes cél

Bla bla bla... Ez most halál komoly hogy ebből egy „meki dicsőítő” cikket vártak? A „nép jóllakatása”, és a tudás szervírozása így önmagában nagyon értékelendő, nagyon szép és jó dolog. A probléma csupán ott kezdődik, hogy e humánus tevékenység közben ,”lesből-szeméttel tömik” a srácokat, mindannyiunkat, a világot. Ezzel nem a "meki-szférában" dolgozókat akarom minősíteni, mert az itt felsoroltakkal ők nagyon is tisztában vannak.Persze legalább annyira trendi dolog manapság a McDonald’s ugatása, mint a „cigányozás”, de mint tudjuk, mindennek meglehet az alapja. Vagy van, vagy nincs,embere válogatja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gondolataink témában
Szívesen látná Orbán Viktort köztársasági elnökként?
Szó sem lehet róla
Jobb lenne, mint miniszterelnökként
Teljesen hidegen hagy
Csak, ha nincs más elfogadható jelölt
Igen, alkalmas a posztra
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását