2025. december 26. - Karácsony, István

A neten minden gyorsabb: az információ és a vásárlás is

A magyar internetezők 59 százaléka először a világhálón szerez tudomást az új termékekről, 41 százalékuk pedig csak azután vásárol meg egy terméket, ha az interneten már tájékozódott felőle.
2007. március 28. szerda 15:31 - Hírextra
Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője szerdán Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: az internetezők 47 százaléka a világhálón frissíti ismereteit, 39 százalékuk pedig ezen a felületen hasonlítja össze az árakat. A Google legutóbbi felmérése szerint az internetezők 21 százaléka vásárolt már online-módon terméket, s 74 százalékuk használta már a Google-ot mint szabad szavas keresőt.

Peresztegi Zoltán elmondta: a teljes hirdetési piacon belül az online folyamatosan nő, de még így is csak a 2-4 százalékát teszi ki. A képviselő kifejtette: nem közölheti a cég magyarországi bevételi és hirdetési adatait, azt azonban elmondta, hogy tavaly az utolsó negyedévében 67 százalékkal nőtt világszinten a Google hirdetési bevétele a bázishoz képest.

A felhasználóknak a Google oldalain és hirdetési hálózatán keresztül is megjeleníthetik reklámjaikat. Ennek legegyszerűbb módja, ha az ügyfél létrehoz egy Google AdWords fiókot, amin már közzéteheti hirdetéseit.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását