A politikus azért bírálta Gyurcsány Ferencet, mert szerinte a miniszterelnök évente 100 milliós nagyságrendű összeget akar költeni a kormányzati kommunikációra és saját maga reklámozására. Mint mondta, az öt új kommunikációs vezetői posztnak csak a bérköltsége több mint 70 millió forint évente, és ehhez még plusz költségként társul a munkatársak és az infrastruktúra, valamint a kitalált reklámtermékek kiadása is.
Szerinte ez egy közepes reklámcég éves költségvetése, vagyis elmondható, hogy a "Magyarország Rt.-n belül létrejött a reklámozással foglalkozó leányvállalat".
A Kormányszóvivői Iroda közleményében úgy reagált Szijjártó Péter szavaira, hogy "álságos a radikális ellenzék újabb vádaskodása", az kiabál most hangosan, akiknek takargatnivalója van. A kancellária az Orbán-kormány idején egy évben költött annyit kommunikációra, mint a mostani koalíció 4 év alatt összesen. Ráadásul a Fidesz legújabb politikai PR-akciójának az a célja, hogy fenntartsa a botránypolitizálást - olvasható a közleményben.


