Korábbi hírek szóltak arról, hogy a Cinema City mozihálózat kormányzati reklámokat játszik le a Zootropolis 2. gyermekfilm előtt. Az esetre reagálva az aHang levélküldő kampányt indított kedden amelynek keretében két napon belül közel ezren kérték a mozihálózatot, hogy állítsák le az érintett reklámokat.
A levélküldő kampányban arra kérték a Cinema Cityt, hogy hagyjon fel a gyakorlattal, amely kormányzati vagy más politikai jellegű tartalmak vetítését eredményezi gyermekfilmek előtt, ugyanis ez tovább erodálhatja a közéleti kommunikáció minőségét. A levelükben arra is emlékeztettek, hogy “kiskorú nézőkről és családjaikról van szó, akik joggal várják el, hogy egy szórakoztató kulturális program során ne találkozzanak politikai befolyásolási kísérletekkel.”
Csütörtök délután reagált a cég, amelyben azt írták, leállítják az érintett hirdetést, így az kikerül a reklámok közül. Mint fogalmaztak, megértették, hogy sok mozinéző nem szeretne ilyen hirdetésekkel találkozni.


