2021. október 21. - Orsolya

Az MCNtelekom és YCLIENTS integrációjának előnyei

Az MCNtelecom a kis- és középvállalkozások számára már számtalan felhő alapú távközlési és IT-szolgáltatást biztosít. Több mint húsz éve kezdte a tevékenységét, Magyarország mellett még öt országban van jelen Európában. Az MCNtelecom ügyfelei száma dinamikusan növekszik, fejlesztéseiben innovatív megoldásokra törekszik. Költséghatékony ajánlatai révén az MCNtelecom egyre ismertebbé válik a mikrovállalkozások körében is.
2021. április 12. hétfő 15:06 - HírExtra

Az időpontfoglalás és az MCNtelecom - YCLIENTS integráció

Az MCN telecom integrációs partnere, az YCLIENTS kidolgozott egy úgynevezett digitális naptárba integrált online időpontfoglaló rendszert, amelyet a vállalkozások előszeretettel alkalmaznak és az ügyfelek is nagyon kedvelik, hiszen nem mindenki szeret telefonálni, vagy munkaidőn kívül szeretne időpontot foglalni, azok sokkal jobban kedvelik az időpontfoglalásnak ezt a módját. Viszont még mindig van az embereknek egy olyan csoportja, akik számára az időpontfoglalás csakis telefonon történhet meg, illetve sokan szeretnek telefonos konzultációt is kérni. Illetve vannak olyan szolgáltatások, vállalkozások, amelyek időpontfoglalás előtt előzetes konzultációt igényelnek.

Ekkor jött a képbe az MCNtelecom, mint a vendégeket, ügyfeleket kiszolgáló távközlési és szoftverfejlesztő partner.

Az MCNtelecom csoport egy telekommunikációs vállalkozás, amely 2000 óta több nagyszabású projektet valósított meg. A vállalat jelenleg Európában fejleszti üzleti tevékenységét. Saját infrastruktúrával, távközlési gócpontokkal rendelkezik. Azokban az országokban, ahol jelenléti pontja van, a távközlési szolgáltatások nyújtásához szükséges engedélyek birtokában van.

Fő profilja a VOIP alapú telefonszolgáltatások és hozzájuk kapcsolódó műszaki megoldások biztosítása az üzleti ügyfelei számára. A VOIP egy többcsatornás, internet alapú és helyhez nem kötött telefon, ami működtethető mobiltelefonról, vonalas telefonról, laptopról. A többcsatornás telefon másik előnye, hogy egyszerre több ember is tudja azt kezelni.

A VOIP lényege, hogy többcsatornás, multifunkcionális, és úgymond riportolja a dolgokat és nyomon lehet követni és ez egy nagyszerű eszköz. Azaz, ez az eszköz átlátható, testre szabható. Míg a mobiltelefon csak egy alapdolog, hiszen hívnak, fölvesszük, beszélünk, viszont, ha egy komoly vállalkozást vezetünk, elvárt, hogy az többcsatornás legyen.

Az YCLIENTS CRM-rendszer felhasználói a távközlési cég számos ingyenes szolgáltatását vehetik igénybe, mégpedig az MCNtelecom és az YCLIENTS üzleti együttműködésének, integrációjának köszönhetően. A VOIP telefon, számtalan újabb lehetőséget biztosít a vállalkozók számára, hiszen jelentősen megkönnyítik a vállalkozások és a tulajdonosaik, alkalmazottaik és a kliensek életét. Mi most 4 olyan lehetőséget sorolunk fel, amelyet ez az integráció tett lehetővé.

A professzionalitást tükröző üdvözlés

Amikor a vendég felhívja az üzletet, akkor a VOIP telefonnak köszönhetően, szívélyes üdvözlésben részesül, illetve közlik a klienssel, hogy valóban a megfelelő szalont (vállalkozást) kereste fel. Ezt követően a hívást a kompetens szakemberhez irányítja, ezzel is eloszlatva a terheltséget. Ha a vonal esetleg foglalt, a többcsatornás funkciónak köszönhetően vagy egy szabad kollégát kapcsol, vagy várakozásba helyezhető, testreszabható tájékoztató szöveggel és kellemes dallammal tölti ki a várakozási időt.

A visszahívás lehetősége

Ha az ügyfelek nem szeretnek várakozni, amikor telefonon kérnek időpontot, vagy konzultálni szeretnének a kozmetikusukkal, az orvosukkal, a recepcióssal, akkor a visszahívás lehetősége jó szolgálatot tehet. Az új integrációnak köszönhetően, már 20 másodperces várakozást követően lehetőség van a vendégnek felajánlani a visszahívást. Ahogy felszabadul a vonal, a recepciós azonnal meg is teszi ezt a lépést.

Nem fogadott hívások kezelése (Statisztika – riportok)

A kliens annak sem örül, ha foglalt a vonal. Többé nem kell bosszankodnia, hiszen visszahívják őt, mivel a recepciós automatikus értesítést kap a nem fogadott hívásokról, a hívó felek telefonszámaival, így könnyedén, egyszerűen és gyorsan vissza tudja őket hívni. Az üzletvezető és a tulajdonosok is nyugodtabbak lehetnek, és pontos képet kaphatnak az MCNtelecom riportjaiból, a telefonhívások kezeléséről, minőségéről. Automatizált visszahívást, vagy beszédfelismerő menüpontot is lehet beletenni.


A vendégről információkat kapunk

Amennyiben visszatérő vendég telefonál, akkor gyorsan megnyitható a vendégkartonja. Ez alapján tudni fogjuk, hogy mikor keresett fel bennünket utoljára és milyen szolgáltatásokat vett igénybe. Ha időpontfoglalás miatt telefonál, akkor nem kell a nevét és a telefonszámát újra beírnunk. Ezzel is időt takaríthatunk meg. Az YCLIENTS felhasználói a távközlési cég számos más ingyenes szolgáltatását is igénybe vehetik. További információkat az YCLIENTS oldalán olvashatsz.

Miért válasszuk az YCLIENTS és MCNtelecom új szolgáltatását?

Sok oka lehet annak, hogy ki szeretnénk próbálni ezt az új lehetőséget. Többek között az, ha le szeretnénk csökkenteni a hibalehetőségeket, és ha a célunk között szerepel, hogy az ügyfelek telefonos kiszolgálását a korábbinál magasabb szintre emeljük.

Az MCNtelecom fejlesztői gyorsan reagálnak az üzleti igényekre. Az IT technológia széleskörű felhasználásával új IT termékalkalmazásokat dolgoznak ki. Az MCNtelecom biztonságos, célszerű és költséghatékony módon kínál felhőalapú megoldásokat. Az ügyfélszolgálatuk egyenértékű lehetőségeket kínál, függetlenül a vállalkozás méretétől: személyes menedzser áll rendelkezésre minden ügyfél számára, többnyelvű számlázás és technikai támogatás öt nyelven.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását