2024. május 4. - Mónika, Flórián

Korai halált okoznak a játékok?

Az angolok hülyék. Nem azért mert tejet tesznek a teába, vagy, mert egészen, néha megindítóan rondák a nőstényeik. Hiába is keveredett a brit szigetek környékén némi nyugtatógáz a levegővel, a tejes tea szerintem finom, az angol csaj akcentusa szexi, a f
2009. március 18. szerda 18:37 - B.R.
Ha üvölteni tudna a dilettanizmus, a kisstílű fontoskodás, illetve a „nem értek hozzá, de ki ha én nem?”-effektusa, akkor az egész bolygó végre őszintén jajveszékelne. És igen, nem is hiába; minden oka meglenne rá ennek a hányattatott sorsú „űrpor + X vegyszer” halmaznak, hogy bömböljön, míg fel nem falja valami unalmában jótékonykodó, ám mégis bámulatosan céltudatos fekete lyuk. A brit kormánynak, ennek ellenére, egyenesen naprobbanást küldenék, ha meglennének az ehhez szükséges kapcsolataim.



„A videójáték rossz. Érteeem?”

E cikk megírásának apropójaként funkcionáló információ szerint a brit kormány tagjai nem játszanak videó játékokkal. Sőt, még csak egy átkozott konzollal sem bírnak otthon, és mint ahogy az amerikai kormány tagjainak gyermekei Irakban mentették anno a csillagsávos hazát, a demokráciát(ha ha), úgy az brit politikusok gyerekei is csak kézzel megmunkált fa játékokkal játszanak szabad óráikban (he he).

Komolyra fordítva a szót; napvilágot látott egy reklámsorozat, mely abszolút módón kipécézte magának a brit videojáték piacot. A reklám képén egy totál bamba kissrác ül, kezében egy Sony Playstation 3-hoz köthető kontrollerrel, mellette nagy betűkkel a következő felirat olvasható: ”Ha nem csinálsz semmit, az korai HALÁL-hoz vezethet."

Ezeket a reklámokat olyan alapítványok pénzelik, melyek rák- és szívbetegségek kutatásához gyűjtenek pénzt. Természetesen a brit játékpiac egy emberként háborodott fel a demagóg kampány kapcsán. Épp ez hiányzott nekik a gazdasági válság mellé.



Tim Ingham, egy játékokra szakosodott lap szerkesztője sem kímélte a kormányt; felháborodott publicisztikában emeltre fel a hangját a játékipar melett; elmondása szerint, ez a buta kampány mindabból viccet csinál, amit a videójáték elért 25 éves létezése alatt. Emellett, kitért arra is, hogy a játékipar 4 milliárd fontot hoz évente a brit kormánynak, így, igazságtalan hátbatámadás történt.

A kampány elnevezése Change4Life, ami utalás a Left4Dead című nagysikerű zombis-hentelős játékra, ezzel is megerősítve a direkt lejáratás feltételezett szándékát. A Sony egyelőre nem perel hitelrontás vádjával, ám feltehetőleg ez a közeljövőben meg fog történni.

Pánik gomb a konzolokra? Micsoda nagyszerű ötlet!


Igen, és ultrahiper módon esztétikus lesz az a nagy, kerek, piros gomb a konzolokon. Az EU haláli ötletét a hülye britek természetesen támogatják, mert miért is ne tennék.
A gomb célja az, hogy mikor a kis lurkó valami olyasmivel játszik, ami nem tetszik a nagyinak, akkor ő azonnal akcióba tudjon lépni, és egy „panic button” megnyomásával megtudja szakítani a sátán, és a gyermek morbid összeolvadását.

Hihetetlen hogy ilyen ötletek látnak napvilágot egy Uniós gyűlésen. Úgy látszik nincs más, amivel foglalkozni kéne.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Tudomány témában
Ön szerint mi okozta a koronavírust?
Egyszerű véletlen
Az állatok és emberek közt megnövekedett találkozásszám
Kína terjesztette gazdasági előnyökért
Trump áll mögötte
Nem tudom, de nem lehet véletlen
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását