2021. szeptember 22. - Móric

Nagyszabású társadalmi célú kampány indul 2009-ben az egészségmegőrzésért

Az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítése érdekében indít nagyszabású társadalmi célú kampányt 2009-ben a Médiaunió - mondta Hargitai Lilla, a pozitív társadalmi változásokért létrejött alapítvány ügyvezető igazgatója az MTI-nek.
2008. szeptember 9. kedd 07:34 - Hírextra
A kétszáz magyarországi médiaorgánum által létrehozott alapítvány célja, hogy olyan közérdekű, társadalmi célú reklámokat szervezzenek és helyezzenek el a médiában, amelyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban, s megváltoztatják a közgondolkodást - mondta korábban Geszti Péter, az unió ötletgazdája.

A 2009-es kampány témáját közel 800 beküldött témából választotta ki a Schmidt Máriából, Hankiss Elemérből, Kepes Andrásból, Novák Péterből és Rudolf Péterből álló kuratórium. A grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, "Rajtad is múlik!" szlogennel, amely az egészségmegőrzés és a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.

A kiválasztás után az unió civil szervezetek bevonásával pontosan megfogalmazza a témát, hiszen az egészségmegőrzés nagyon tág fogalom: valaki a sportot vagy az egészséges táplálkozást, más a szűréseket tartja fontosnak - mondta Hargitai Lilla, hozzátéve: számos javaslat érkezett ezen kívül a közlekedésbiztonság, illetve -morál, a család funkciójának visszaállítása és a környezetvédelem - ezen belül a kerékpárutak építése - kapcsán. De olyan ötlet is érkezett, amely a bírói döntések szubjektivitásra hívta volna fel a figyelmet. A Médiaunió ezzel a kampánnyal azt szeretné elérni, hogy az emberek rádöbbenjenek arra, maguk is tehetnek valamit az egészségük megőrzéséért.

A Magyarországon eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy hatmilliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik ezzel a témával - egyrészt közérdekű közleményekben és különböző hirdetési felületeken, másrészt a médiumok kiemelten foglalkoznak majd az egészségmegőrzéssel műsorokban, újságcikkekben. A Médiaunió semmilyen állami támogatást nem fogad el, mert független szeretne maradni a politikától - mondta az ügyvezető igazgató.

Az alapítvány ezután pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a pr-feladatok elvégzésére, amelyek során olyan partnereket keresnek, akik a kampány szervezését társadalmi célú munkaként, térítésmentesen vállalják.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását