A főbb szerepekben Nagy Ervint, Hámori Gabriellát, Trill Zsoltot, Csányi Sándort, Kulka Jánost, valamint László Zsoltot láthatják a nézők.
A Kaméleon forgatókönyvét a rendező Divinyi Rékával közösen írta - fűzte hozzá.
Az alkotók tájékoztatása szerint a történet hazugságról, szerelemről, az illúziók kergetéséről szól, arról az örök dilemmáról, hogy vajon bűvésznek lenni jobb, aki tudja, hogy minden csalás, vagy a nézőnek, aki egy pillanatra elhiszi, hogy csodát lát.
A film főhőse a harmincas éveiben járó Gábor, aki azt csinálja, amiben a legjobb: hazudik. A jóképű férfi magányos, csúnyácska nőket hálóz be, elhalmozza őket bókokkal, ígéretekkel, egy boldog élet illúziójával, majd pár hét múlva távozik a megtakarított pénzükkel. Az üzlet jól megy, Gábor és barátja Tibi, felderítik, mire vágynak a nők, és teljesítik minden álmukat - egy ideig. Gábor azonban unatkozni kezd, elege van a középszerű, butácska nőkből, valódi kihívásra vágyik. Megismeri Hannát, a gazdag és híres balerinát, majd elhatározza, hogy magába bolondítja a lányt. Hanna azonban nem dől be az olcsó bókoknak, és Gábor rájön, hogy nála egészen más stratégiára van szükség.
Goda Krisztina az angol állami filmfőiskola, a National Film and Television School filmrendezői szakán szerzett diplomát, majd elvégezte a Los Angeles-i University of California forgatókönyvírói szakát. Magyarországon eddig több rövid- és reklámfilmet rendezett. A Csak szex és más semmi című vígjátékkal debütált nagyjátékfilmesként, de nevéhez fűződik az 1956-os forradalomnak emléket állító Szabadság, szerelem című angol-magyar koprodukcióban készült film is.