2025. december 23. - Viktória

Vodafone: így kell a mának élni!

20 millió forintra bírságolta a Vodafone-t a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH), mert a cég többször is jogsértő módon korlátozta előfizetőit tavaly, ráadásul nem az előírások szerint kezelte az ügyfelek panaszait.
2007. március 12. hétfő 22:32 - Hírextra

Az elmúlt évben több, a számláját utólag fizető ügyfél is azzal fordult az NHH-hoz, hogy a Vodafone egy bizonyos összeghatár elérése után külön értesítés nélkül korlátozta a szolgáltatást - vagyis az előfizető csak hívást fogadni tudott, de kezdeményezni nem.

Az NHH elsőfokon, majd a Vodafone fellebbezése után másodfokon megállapította, hogy a társaság az általános szerződési feltételekben szereplő, átláthatatlan és "nem objektív" kitételre hivatkozva tiltotta le a híváskezdeményezést.

A Vodafone a panaszokat sem kezelte megfelelően az NHH szerint. Az előírások alapján 30 napon belül minden reklamációt ki kell vizsgálni, az eredményről pedig értesíteni kell az érintetteket, de a cég ezt csak jelentős késedelemmel tette meg - olvasható az NHH hétfői közleményében.
Forrás: Független Hírügynökség
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását