A Senki 2 olyan jól sikerült, hogy még a Variety szigorú kritikusa is meglengeti előtte a kalapját, elismerve, hogy pont olyan abszurd és képtelen erőszakorgia, amilyenre a megterhelő kánikulai napokon jogosan áhítozik a közönség a mozik hűvösében. A Rottentomatoes kritikai aggregátor ítészei is 82 százalékot adtak a darabnak, csodálattal adózva az alkotók leleményességének, amiért úgy képesek egyre gyorsabb iramban hullahegyeket produkálni, hogy mégsem esik alkotóelemeire a dramaturgia.
Mindeközben Bob Odenkirk, a főszereplő és producer elárulta a The Hollywood Reporternek, hogy szó szerint éjt nappallá téve forgatókönyvíróként is részt vett a Senki 2. elkészítésében, emiatt jelentősen lefogyott, cserében viszont annyira lendületbe jött, hogy akár további két részt is el tud képzelni. Azaz a vállalkozás kvadrilógiává bővülhet. Nem nehéz megtalálni a párhuzamot a John Wick-sorozattal, nem csupán azért, mert ott is egy elszabadult szupergyilkos tesz igazságot, hanem mert az alkotók is ugyanazok: mindkét univerzumban David Leitch és Chad Stahelski – kaszkadőrből lett producerek – gondoskodnak az egymást érő leszámolások lendületéről. És a John Wick-széria esetében sem lehet tudni, vége lesz-e egyszer.
A kritikusok még kiemelik, hogy a Senki 2 folytatás létére azért nem fullad ki, sőt éri el a meghökkentően jól működő első rész színvonalát, mert a gondosan adagolt vígjátéki elemekkel sikerült elkerülni, hogy a vérontás monotonná és öncélúvá váljon. Idősebb mozisták bizonyára emlékeznek a nyolcvanas évek nagy sikerére, a Chevy Chase nevével fémjelzett Családi vakációra, amely a tipikus amerikai diszfunkcionális család nyári ámokfutását taglalta – ezt a hangulatot is sikerült megidézni a Senki 2-ben, de éppen csak annyira, hogy még ne fájjon.