A golf nem igazán népszerű Magyarországon, hogyan lehetne változtatni ezen a helyzeten?
Erre megvannak azok a lehetőségek, amelyek alapján külföldön is elkezdték ezt a sportágat népszerűsíteni. Két formája van, az egyik: építeni kell sok-sok olyan gyakorlópályát szerte az országban kevés beruházási pénzt, tíz-húsz-ötven millió forintot igényelnek. A másik útja a hírverésnek, hogy olyan celebrityket, hazai hírességeket kell a golf irányába hozni, akik minden nap itt vannak, itt élnek körülöttünk. Rajtuk keresztül oly módon lehetne megismertetni a sportágat a magyar emberekkel, mint ahogy más sportágakat is népszerűsítenek.

Tiger Woods Magyarországra jöveteléért 100 millió forintot fizetne Rácz Félix sportmenedzser, aki főleg így növelné a golf ismertségét Magyarországon. Nem sok pénz ez érte?
Ez az alapvető problémám. Tiger Woods idejöveteléért alapvetően nem sok ez a pénz. Manapság azonban, én azt gondolom, nem az a drága, ami sokba kerül, hanem ami nem hoz hasznot. Ha egy forint lenne, én akkor is azt mondanám, hogy sok. Egyrészt elvesz száz millió forintot a golfmarketing, ami ma csak négyszáz millió forintban mérhető. Másrészről, ugye ezzel csak három napig fogjuk Magyarországon a golfra irányítani a figyelmet, s az év további napjaiban nem történik ezzel kapcsolatban szinte semmi.
Az ország melyik részén kellene különösképpen pályákat építeni?
Főleg az ország keleti részében lehetne sok golfpályát építeni, mert a golfpályák jelentős része Budapesten, illetve Dunántúlon van.
Az eddig említetteken milyen eszközöket alkalmazna még?
A gyakorlóközpontok mellett a magyar golfozó celebek, mint például Szellő István, Erős Antónia, plussz még a napi médiában előforduló más hírességekkel karöltve kellene hírverést kelteni.
Mennyi esélyét látja annak, hogy sikerül Magyarországra csábítani Tiger Woods golfsztárt egy bemutató erejére? Mi lehet a valóságalapja ennek?
Már a műsorban is említettem, hogy nem vagyok jós, nem tudom, hogy mi a valóságalapja a szereplésnek, csak reménykedem, hogy nem egy öncélú akcióról van szó egy letűnt bokszmenedzser részéről, aki így szeretne újra a bulvársajtó kereszttüzébe kerülni. Tudjuk, hogy Tiger Woods nevével mindenki azonnal a címlapokra tud kerülni. Vannak az üzleti életben bizonyos szabályok, mint például az, hogy csak kézzelfogható bizonyítékok megléte után kezdünk arról beszélni, hogy az üzlet összeáll. Tiger Woods esetében is szerencsésebb lett volna akkor hírverést kelteni a látogatásnak, ha már konkrétan lefixálódott az esemény, ugyanis jelen pillanatban a világhírű golfsztár ügynökének az ügynökének az asszisztense az egyetlen kapcsolódási pont, amiről tudni lehet, s ez hiteltelenné teszi az egész történetet. Így nehéz jóslatokba bocsátkozni, de kívánom, jöjjön el.


