Eleinte 4-5 nagyobb márka piacra kerülésével számolnak, viszont évente 4-5 000 darabos eladással, mely nagyobb, mint a koreai autók eladási mutatója.
A Chery, Geely, Shanghai Automotíve Industry Corporation (SAIC) gyártók termékei általában 25-30 százalékkal olcsóbbak, mint a hasonló kategóriájú gépkocsik. Németországban például a kínai Landwind 15 ezer euróba kerül, amely 50-60 százalékkal olcsóbb, mint a hasonló kategóriás Opel Frontera került. Más kérdés, hogy a kínai SUV riasztóan szerepelt az ADAC töréstesztjén. Azonban a magyar importőr szerint az ellenérdekelt európai gyártók miatt tűnik sötétebbnek a kínai autók minőségéről kialakult kép.
A kínai gyártók komoly gyártó, illetve összeszerelő tapasztalatokkal rendelkeznek. A Chery például az amerikai Chryslerrel működik együtt, a SAIC a Roverrel.


