Vodafone: így kell a mának élni!
20 millió forintra bírságolta a Vodafone-t a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH), mert a cég többször is jogsértő módon korlátozta előfizetőit tavaly, ráadásul nem az előírások szerint kezelte az ügyfelek panaszait.
2007. március 12. hétfő 22:32 - Hírextra
Az elmúlt évben több, a számláját utólag fizető ügyfél is azzal fordult az NHH-hoz, hogy a Vodafone egy bizonyos összeghatár elérése után külön értesítés nélkül korlátozta a szolgáltatást - vagyis az előfizető csak hívást fogadni tudott, de kezdeményezni nem.
Az NHH elsőfokon, majd a Vodafone fellebbezése után másodfokon megállapította, hogy a társaság az általános szerződési feltételekben szereplő, átláthatatlan és "nem objektív" kitételre hivatkozva tiltotta le a híváskezdeményezést.
A Vodafone a panaszokat sem kezelte megfelelően az NHH szerint. Az előírások alapján 30 napon belül minden reklamációt ki kell vizsgálni, az eredményről pedig értesíteni kell az érintetteket, de a cég ezt csak jelentős késedelemmel tette meg - olvasható az NHH hétfői közleményében.
Forrás: Független Hírügynökség