2021. március 8. - Nemz.Nőnap, Zoltán

Milyen kezdőbeállításokkal indíts webáruházat?

Egy professzionális webáruház rendszerében nagyszámú beállítási lehetőség létezik. Néhány beállítás nyilván magától értetődik, de vannak olyanok is, amelyek fejtörést okozhatnak. Nyilván sok múlik azon, hogy a webáruházmotor milyen lehetőségeket kínál, erre is ki fogunk térni.
2021. január 15. péntek 09:32 - HírExtra

Megjelenési beállítások

A jobb webáruházmotoroknál sablonokból lehet kiválasztani a legtetszetősebb megjelenést, amely már tartalmaz egy sor beállítást. A sablon mellé választani kell színeket vagy színsémát is. A színeknek harmóniában kell lenniük a vállalkozás és a márka logójával, arculatával, a többi reklámanyaggal. A beállítások később módosíthatók. A globális kinézeten kívül meg kell határozni a különböző típusú, például termékkategória, terméklista, termékrészletek aloldalak kinézetét is. Ezek is általában néhány kattintással testre szabhatóak. 

A profi webshop szoftvereknél - mint például az Unas rendszere - lehetőség van egyedi arculati elemek hozzáadására, ilyenek például a bannerek, fotók. Alapkövetelmény, hogy a webáruház logóját le lehessen saját logóra cserélni, és ezt az első lépések között meg is kell tenni. 

Alapbeállítások

Webáruház bérlés esetén az alapbeállításokat általában alapértelmezett értékekre állítva megkapjuk, legtöbb esetben ezek a beállítások megfelelőek és nem kell hozzájuk nyúlni, mégis érdemes legalább áttekinteni ezeket a beállításokat, hogy szükség esetén tudjuk, hová kell nyúlni.

Fizetési beállítások

A modern webáruházak nem nélkülözhetik a bankkártyás fizetési lehetőségeket, de más fizetési módokat is lehet a webshopba integrálni, mint például az átutalás és az utánvét. Ezeket mindenképpen át kell nézni és a vállalkozás jellegének és számviteli rendjének megfelelően paraméterezni. A bankkártyás fizetési lehetőség bár ma már alapkövetelmény, nincs alapértelmezettként beállítva, mivel ezen fizetési módnál külön megállapodást kell kötni a pénzügyi szolgáltató partnerrel. 

Szállítási beállítások

Az online kereskedelem fejlődésével a szállítási módok is bővülnek, így a webáruház platformnak is követnie kell a lehetőségeket. Egyre több automata csomagpont jön létre, a futárszolgálatok is versengenek egymással, és a postai szolgáltatások is sokat fejlődtek az utóbbi években. Nagyon fontos ezeknél a tömeg, a terjedelem és a szolgáltatói szállítási díjak helyes beállítása. 

Minden egyes szállítási módhoz be kell állítani azt a szállítási díjat, amelyet a vásárló fog fizetni. Lehet össztömeg, összérték alapján meghatározni, sőt a webáruházaknál bevett szokás, hogy egy bizonyos értékhatár felett a szállítás díjmentes, így ezt a küszöböt is be kell tudni állítani. A nagyobb fuvarozó partnereket érdemes integrálni a rendszerbe. 

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását