2020. július 4. - Ulrik
Berúgja az ajtót a Szallas.hu: júniusban elindítja a belföldi turizmust felpezsdítő kampányait. Várhatóan júliustól üzemkész a válság alatt előkészített online fizetési rendszer. Május harmadik hetére elérték a 2019-es bejövő foglalási számok 90 százalékát, így erős nyarat és újjáalakuló, fenntartható turizmust prognosztizálnak.
2020. május 24. vasárnap 08:41 - HírExtra

Nagy turizmus újraindítási kampánnyal kezdi meg a júniust a Szallas.hu, a hónap második felétől pedig erős belföldi utazást célzó aktivitással folytatják. “Az intenzív kommunikációnk célja, hogy felébresszük az üdülési kedvet és ezáltal élénkítsük a foglalásokat, vendégeket irányíthassunk a turizmus szereplőihez” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. 

Bár március közepén a szektor leállt, ők vegetálás helyett előkészítették az online fizetési lehetőség bevezetését, hogy ezzel is egyszerűsítsék a folyamataikat és növeljék a foglalások számát, amikor a környezet ezt újra lehetővé teszi. “Az új online fizetési platform használatával a célunk, hogy a vendégek által a karantén időszak alatt kialakult fizetésiszokás-változásokra azonnal reagáljunk, és megvalósítsuk a teljesen digitális, érintésmentes fizetést a szálláshelyek irányába. Dolgozunk azon is, hogy ezen rendszeren keresztül  a vendégek a SZÉP-kártyás keretüket is felhasználhassák” – ismertette a részleteket Szigetvári József. 

A vezérigazgató azt is hozzátette, hogy a szállásadók tehermentesítése érdekében az online fizetés alkalmazása során felmerülő tranzakciós költségeket a cég magára vállalja az idei évben, így mintegy 30 százalékos jutalék kedvezményt is biztosítanak partnereik számára.

 Ami volt, elmúlt, változás kell 

A megtett foglalások száma 2020. május 19-ére meghaladta a 2019-es év ugyanezen időszakát, így a vezérigazgató szerint erős nyárban és újjáalakuló, fenntartható turizmusban bízhatunk. A válság nemcsak leállást és üzemszünetet jelent, hanem változást is. “Az utazni vágyók más igényekkel lépnek a piacra, ezáltal megváltoztatják azt” – mondta a vezérigazgató. A tisztaság, a távolságtartás és az aktualizált szállásadatok szerepe nőni fog. 

Az emberek nagyobb bizonytalansága miatt különösen fontos, hogy a szálláshelyek lemondási díj nélkül biztosítsanak rugalmas feltételeket. A turizmus ezen új igényeinek kiszolgálására új fókuszok mentén formálta át termékstruktúráját a cégcsoport. Ennek eredményeként a Szallas.hu terméken kiemelten erősítik a közép-európai kínálatot, és a közép-európai régióban (Csehországban, Lengyelországban, Romániában) lokális márkáikkal és termékeikkel erősen kommunikálják a magyarországi kínálatot is. 

Emellett Magyarországra fókuszálva tovább építik a kereshető, belföldi látnivaló-adatbázist is, mellyel céljuk a hazai üdülések választására inspirálni a vendégeket. A belföldi foglalások mellé járó kedvezménykuponok további bővítésével lehetőséget adnak a belföldi turisztikai szolgáltatóknak, hogy a válság után láthatóak és vonzóak legyenek a vendégek számára. 

A kedvezményes áras piacon két erős termékkel, a Maiutazással és a Szallasguruval, valamint integrált szervezettel és erős marketing akciókkal készülnek a piac újranyitására. Az utalványos termékekkel kívánják segíteni, hogy a szállodák számára kisebb legyen a piac ármozgásának mértéke és gyorsasága.  A B2B célcsoportnak szóló Konferenciahotelek.hu oldal eladása mellett döntöttek, így teljes kapacitással a B2C utaztatásra összpontosítanak.

A Szallas.hu válságkezelési stratégiája

●     Heti és napi adatokkal, prognózisokkal segítették, segítik a szakmai szervezeteket, médiumokat, partnereket, hogy pontos képe legyen a piac szereplőinek a válság nagyságáról és valós tények alapján tudjon reagálni mindenki.

●     Kialakították a megfelelő termékeket és feltételeket a felhasználóknak, amelyekkel gyorsabban indulhat el újra a foglalási kedv.

●     Folyamatosan kommunikálták a belföldi turizmus fontosságát saját csatornáikon és a hazai médiatermékeken egyaránt. Számos interjút és elemzést vállaltak sajtómegkeresésekre reagálva, és sajtóközlemények formájában is terjesztették a híreket.

●     1144 foglalást módosítottak későbbi időpontra, így mentették meg attól, hogy elvesszenek, ezáltal is segítve a turizmus életben maradását. Ez a szám azt jelenti, hogy az általuk megkeresett vendégek közel fele módosította foglalását vagy konkrét, vagy egy későbbi még nem ismert dátumra.

●     A Szallas.hu kollégái 12 400 órában rendelkezésre álltak és mediáltak a szállások és vendégek között, és segítették megoldani az emberi kapacitás- és kommunikációs problémákat.

●     Elindították a szállások minősítését az Access4you-val karöltve, hogy a speciális igényű vendégek is megfelelő szállást találhassanak.

●     Menedzselték a szállodák üzemszüneteit és bezárásait, és segítették a vendégek felé ezt lekommunikálni.

●     Tovább építik felületükön a szálláskínálat mellett a kereshető, belföldi látnivaló-adatbázist is, mellyel céljuk a hazai úti célok választására inspirálni a vendégeket.

●      belföldi foglalások mellé járó kedvezménykuponok további bővítésével lehetőséget adnak a belföldi turisztikai szolgáltatóknak, hogy a válság után látható és vonzó programok legyenek a vendégek számára.

 
Fejlesztések

●     Bevezetésre került a Patyolattiszta szűrő, mellyel a vendégvisszajelzések alapján 9-es értékelés feletti tisztaságú szálláshelyeket jelölik.

●     Lehetőség van a sikeres foglalások “függővé” tételére, ahol a felhasználó és az ügyfélszolgálat egy távoli dátumra tolja a foglalást.

●     Szálláshelyek átmeneti üzemszünet állapot feltüntetése: Ugyan foglalást nem lehet leadni a szálláshelyhez a megadott időszakra, de a szálláshely aloldala elérhető marad, ahol az érdeklődő vendégek láthatják az üzemszünet időszakát is megjelölve.

●     Lemondási díj nélkül lemondható és előleg nélkül foglalható szálláshelyek szűrő került bevezetésre a kockázatmentes foglalások megtételéhez.

●     Koronavírus blog vendégeknek és koronavírus blog szállásadóknak a gyakran ismétlődő kérdések mentén, illetve a frissítések és változások kommunikálása végett.

Forrás: szallas.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását