2024. május 18. - Erik, Alexandra

Arany középút az olasz repülőkön

Bevezettek egy újabb osztályt a Business osztály és az Economy mellett az Alitalia olasz légitársaság repülőjáratain.
2010. július 24. szombat 17:00 - HírExtra
Az Alitalia menedzserei a héten bemutatták a hagyományosan az üzletembereknek és a turistáknak fenntartott osztályok melletti új utasrészt, hangsúlyozva, hogy mostantól a magas színvonalat kínáló Business osztály és a szerényebb igényt kielégítő Economy mellett az olasz légitársaságot választóknak harmadik opció is rendelkezésére áll. Középső osztályon is utazhatnak, melyen többet kapnak mint a turistán, kevesebbet mint a businessen.

Megváltoztak az utasosztályok eddig ismert nevei is: a Businesst az Alitalia járatain Magnificára (Nagyszerűre) keresztelték át. A turistaosztály az Economynál elegánsabb Classica nevet kapta. A középső pedig a Classica Plust érdemelte ki.

A plusz abban rejlik, hogy itt a turistaosztályhoz képest 20 centiméterrel több hely van az üléssorok között. A Classica Plus utasai kényelmesebben kinyújthatják a lábukat. Üléseik 120 fokban dönthetők, és az új osztályt választóknak földön és levegőben is további többlet szolgáltatások jutnak. Prioritás élveznek a beszállópultnál, a fedélzeten a Magnificához hasonlóan a Classica Plus utasait is üdvözlő aperitiffel várják, kétszeres utaspontot gyűjthetnek.
A Classica Plust egyelőre a Milánó-Tokió járaton vezették be. Augusztustól a Milánó-New-York és Milanó-Miami között is megjelenik, majd a római Leonardo Da Vinci repülőtérről induló gépeken. Azokon a vonalakon, ahol az Alitalia új Airbus 300 típusú repülőgépei közlekednek.

A vállalatok takarékoskodnak, a Classica Plus komfortot kínál a turistaosztálynál nem sokkal drágább áron - mondta el Marco Gobbi Alitalia-menedzser. Megemlítette, hogy a Milánó-New York turistaosztályon a jegy 700 euróba kerül, Classica Pluson 1000 euró az ára, Business osztályon 2100.

A Business is módosul - a luxus felé. A VIP-utasok masszázsülést kapnak, védett eredetű olasz termékekből álló menüből választhatnak és olasz borszakértők tanácsolta nedűkből rendelhetnek.

Hiába szépíti az Alitalia, a vasutakon az ötvenes években megszüntetett harmadosztályt vezette be a repülőin. A Classica Plus utasainak kínált kényelem a repülőgép végébe szorított olcsójegyesek kárára megy. A Classica osztály ülései közötti tér 76 centiméterre szűkül - számolta ki a Corriere della Sera napilap.

Azt azonban, hogy a harmadosztályon utaznak a legtöbben, az Alitalia is jól tudja: a Magnifica 28, a Classica Plus 21 ülésével szemben, a Classica osztályon 175 utasnak van hely.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Külföld témában
Mit várhatunk Joe Biden elnökségétől?
Visszatér a józan ész a Fehér Házba
Újra jön a neoliberalizmus
Semmi nem változik
Biden megbuktatja az európai féldemokráciákat
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását