2022. december 3. - Ferenc, Olívia

A fogyás alapjai

Mindennek megvannak a határai. Hiába akarsz természetes módon fogyni, muszáj lesz tenned azért, hogy súlyt veszíts. Gondolj csak bele, mennyire káros nem enni és hirtelen fogyni! Ez nemcsak a testedre lesz hatással, hanem bizony a lelkedre is.
2022. október 24. hétfő 15:41 - HírExtra

Éppen ezért fontos, hogy tisztában legyél az alapokkal, hogy mit és hogyan érdemes enned, sportolnod, így egészséges életmód mellett juthatsz el a célodig. Ebben a cikkben eláruljuk, hogy mivel segíthetsz magadon.

Mire figyelj, ha hatékonyan szeretnél fogyni?

Amikor zsírt szeretnél veszíteni, akkor ügyelj arra, hogy ne az internetről tájékozódj, hiszen a megannyi információ miatt nem fogod tudni eldönteni, hogy merre indulj el!

Az biztos, hogy a VERTIM kapszulája segíteni fog abban, hogy ne érezd magad állandóan éhesnek. A készítmény szabályozza a bélmozgást, fenntartja a normál emésztőrendszer működését, emellett segíti a belek ürítését is. Támogatja a zsírvesztést, méregtelenítő és vértisztító hatásának köszönhetően pedig sokkal gyorsabban érhetsz el eredményt. 

Rettegsz attól, hogy méregtelenítő kúrát tarts? Akkor nyugodtan elfelejtheted ezt a módszert, hiszen nem muszáj napokig vizen és folyadékon élni! Miután több hete próbálsz egyről a kettőre jutni, és minden információt megszerezni a táplálkozás és a mozgás kapcsán, ha úgy érzed, hogy minden túl bonyolult, akkor segítünk. 

Kalóriadeficit a siker kulcsa

Mindig azt hallod, hogy a kalóriadeficit segít? Nem véletlen! Bár sok tényező függvénye, hogy milyen mértékben történik deficit, többségében, ha kevesebbet eszel, mint amennyi energiát felhasználsz, akkor bizony fogyni fogsz. Persze ez közel sem azt jelenti, hogy bátran ehetsz csokit meg chipset, közben pedig eljársz futni. Fontos, hogy megfelelő tápanyagokkal töltsd fel a raktáraidat, hiszen így formálódni is fogsz, nem leszel túl sovány egyes részeken, de még a bőröd sem fogja megsínyleni a nem túl egészséges életmódot. 

A fogyás csak akkor fog megindulni tehát, ha az energiakibocsátás nagyobb, mint a bevitel. Bár egyszerűnek tűnhet, azért nem mindegy, hogyan és mit eszel és mozogsz. Általános tanács, hogy legyen meg minimum a napi 3, de inkább 4 étkezés, emellett hetente legalább 3-4 alkalommal végezz intenzív mozgást! Ez lehet edzőtermi sport, futás, bicikli, intenzív séta, bármi, amivel megmozgatod a tested. 

Tanácsok, amik minden diétában szerepelnek

Az első, amit mindenhol olvashatsz, és nem árt betartani, hogy a lehető legtöbb friss és minimálisan feldolgozott élelmiszert fogyassz! Ezeket teljes értékűeknek nevezünk, amelyek alig tartalmaznak káros anyagokat. Emellett mindenképpen ügyelj a megfelelő fehérjebevitelre, hiszen ez hozzájárul az izmok regenerálódásához. Ne feledkezz meg a napi szintű zöldség- és gyümölcsfogyasztásról, illetve a tápanyagdús ételekről sem!

Emellett a fogyáshoz hozzátartozik, hogy lassan kell enni, így érezni fogod, ha már tele vagy. A vízfogyasztás pedig szintén egy sarkalatos pontja a súlyvesztésnek, hiszen legalább napi 2-4 literre van szükség ahhoz, hogy eredményeket érhess el. 

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását