2021. január 19. - Sára, Márió
Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben.
2020. november 23. hétfő 15:09 - HírExtra

„Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor Magyarországon, hanem azért is, mert ezzel a projektünkkel – a #VegyélHazait márka alapvető ígéretéhez hűen – kiváló magyar alkotóknak adtunk újabb lehetőséget és platformot, hogy bemutatkozzanak a karácsonyi vásárlásra nyitott nagyközönségnek 2020. november 24. – december 6 között” – nyilatkozik Takács-Balogh Zelma, a Marquard Media Magyarország Event divíziójának vezetője. 

"A márka kapcsán alapvető céljaink közé tartozik fejleszteni és bővíteni alkotóink értékesítési és kommunikációs lehetőségeit, továbbá az alkotók igényeit feltérképezve közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat szervezni, amivel segítjük őket, hogy minél nagyobb körben bemutatkozhassanak és értékesíthessék termékeiket akár országos szinten. Ehhez járul hozzá a már 370.000 tagot számláló FB-csoportunk, a weboldal, számos speciális értékesítési program, valamit rendezvényeink sora. Ebben az évben már két sikeres vásárt is szerveztünk a #vegyélhazait-alkotóknak, a Mammutban és Kecskeméten. Nagyon várjuk, hogy a mostani online vásár után jövőre ismét élőben mutatkozhassanak meg alkotóink országos turnéinkon.”

„Jelen esetben az alkotóknak nem volt más dolguk, mint hogy regisztráljanak és nevezzenek be a www.vegyelhazait.hu/adventivasar weboldalon az adventi vásárra, a Marquard Media pedig garantálja számukra az ismertséget és a forgalmat a Joy, az InStyle, az Éva, az Éva Advent magazinjainak, digitális és social media-felületeinek segítségével és egy promóciós videóval, amelyben bemutatjuk a vásárt és a szolgáltatókat – mondta Tóth Csilla, a #vegyélhazait community managere. 

– A vásár tehát november 24-én indul az online térben, és azért érdemes benne részt venni, mert a #vegyélhazaittól megszokott módon, színes adventi kavalkádra számíthatnak a látogatók. A karácsonyi dekorációktól, koszorúktól a különleges élelmiszereken, italokon át kiegészítőket, kozmetikumokat, ékszereket és gyerektermékeket kínálunk alkotóink segítségével. Feltétlenül szeretnénk hangsúlyozni, hogy ennek a vásárnak a rendkívülisége magában a #vegyélhazait márka ígéretében rejlik. Mégpedig abban, hogy olyan magyar alkotóknak teremtünk megnyilvánulási, megmutatkozási lehetőséget, akiknek különleges vagy páratlan a kínálatuk, illetve olyan látogatókkal teremtjük meg a kapcsolódási lehetőséget számukra, akik maguk is hangsúlyozzák, hogy a magyar, a kivételes, az egyedi alkotókat, alkotásokat keresik és hajlandóak értük akár többet is fizetni. Reméljük, hogy ez az új kezdeményezésünkkel ismét hozzájárulunk a hazai kisvállalkozások felvirágoztatásához és támogatásához.”

„A Marquard Media Shopping & Style portfóliója (InStyle, JOY, JOY-Napok, ShoppieGo, Shopaholic) számára mindig is kiemelten fontos volt a fenntartható divat, a magyar tervezők, képzőművészek, helyi vállalkozások támogatása. Azért hívtuk életre 2020 tavaszán a #vegyélhazait mozgalmat, hogy elérésünket felhasználva segítsünk szélesebb körben bemutatni a magyar márkákat és a mögöttük álló alkotókat, s mindemellett felhívjuk a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára, mind környezettudatos, mind gazdasági szempontból. Utóbbit a koronavírus-járvány csak még inkább felerősítette, hiszen a gazdasági megtorpanás alatt nehéz helyzetbe került hazai márkák fennmaradása lett a tét, de nagy örömünkre az összefogás és a márkák által is tapasztalt pozitív hatások szívmelengetőek. 

A közösségimédia-mozgalom és Facebook-csoport hihetetlen népszerűsége csak még inkább bebizonyította, láthatóvá tette mindenki számára, hogy rengeteg tehetséges alkotó tevékenykedik itthon, és számtalan lelkes, magyar termékre nyitott vásárló figyeli érdeklődve a munkásságukat. Új márka született! A #vegyélhazait egy olyan misszió lett számunkra, amelyet szívügyünkként igyekszünk tovább vinni és méltó helyére emelni, médiaelérésünkkel és üzleti tapasztalatainkkal, kapcsolatainkkal segítve a magyar márkák, kisvállalkozások működését, egy közösségbe gyűjtve őket az irántuk érdeklődő közösséggel. Ennek következő állomása (számos egyéb közül) a #vegyélhazait online adventi vására” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója. 

Forrás: Marquard Media
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását