2020. szeptember 28. - Vencel

Hogyan készítsen landing oldalt nehezen értékesíthető szolgáltatáshoz?

Manapság szinte mindent meg lehet vásárolni online, terméket, szolgáltatást, jogokat, bármit. Ha Ön eladó, akkor csak annyi a dolga, hogy készít egy vonzó landing oldalt, amely persze szinkronban van az értékesítési tölcsérével és egyéb online marketingtevékenységével.
2020. augusztus 24. hétfő 12:34 - HírExtra

De mi a helyzet, ha a szolgáltatása nem ismert, vagy nagyon speciális a célközönsége, vagy nagyon magas az ára? Mindhárom eset azt eredményezi, hogy szolgáltatását nem fogják kapkodni, mint a cukrot, a célközönség figyelméért meg kell dolgoznia. Elengedhetetlen egy jó landing oldal, amelynek elkészítéséhez szeretnénk ezzel a cikkel segítséget nyújtani.

Követelmények a landing oldallal szemben

A legfontosabb dolgok egyike, hogy a landing oldal jól legyen felépítve. Legyen átlátható, vezesse végig a látogatót a kívánt felhasználói útvonalon. Kellenek az oldalra sűrűn elhelyezett, de a tartalomba és az üzenetbe illeszkedő cselekvésre ösztönző (CTA) gombok. Készítsen több változatot a landing oldalból, és vesse alá A/B tesztnek. Egy úgynevezett heatmap szoftverrel nyomon tudja követni, meddig olvasták el az oldalt a látogatók, mennyi időt töltöttek az oldalon, melyik CTA gombra kattintottak rá. 

A nehezen eladható szolgáltatások esetén a landing oldalak általában jóval hosszabbak az átlagnál, több oldalról el kell mesélni, miért érdemes Önt választani. Jó megoldás lehet egy díjmentes online, telefonos vagy személyes konzultáció, ahol a potenciális vásárlónak alkalma nyílik megismerni Önt, Önnek pedig alkalma nyílik bizalmat építeni. 

Ha többféle célcsoport is szóba jöhet, annyi landing oldalt készítsen, ahány célcsoportja van. A különböző csoportoknak mások a problémái és a hívószavai is, ezért az összekutyult landing oldal nem fog világos üzenetet küldeni. 

Hogyan építse fel a landing oldalt?

Mielőtt a landing oldalon akár egyetlen elemet is elhelyezne, térképezze fel alaposan a célcsoportját! Derítse ki, melyek a legégetőbb problémái, hogyan lehet vele kommunikálni. Melyek azok az élethelyzetek, amelyben pont az Ön szolgáltatása jelentheti a megoldást.

Ne akarjon rögtön értékesíteni! Mesélje el, hogyan segített valakinek az Ön szolgáltatása. A leggyakoribb problémákról állítson össze egy letölthető e-bookot. Ezzel értéket ad a látogatóknak, ráadásul hírlevél-feliratkozókat is gyűjthet. A nehezen eladható szolgáltatásoknál a vásárlási döntés is általában hosszabb ideig tart, ezért elképzelhető, hogy egy e-mail sorozat sokadik levelénél fog a feliratkozó döntést hozni. 

Az értékes információkon kívül többféle cselekvésre ösztönző elemet lehet elhelyezni, ingyeneskonzultáció-kérést, információs anyag letöltését, hírlevél-feliratkozást, de semmiképpen sem kosárba rakást. Az értékesítésre külön landing oldalt kell tervezni. Konzultáljon a Toptarget Online Marketing Ügynökség munkatársaival.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását