2024. május 7. - Gizella

Mire jók a reklámújságok? Reklámozásra!

A reklámújságok jelentősen befolyásolják a fogyasztókat abban, hogy hol és mikor bonyolítsák le vásárlásaikat - állapítja meg az Ipsos piackutató az MTI-hez hétfőn eljutatott felmérésében.
2010. január 18. hétfő 18:33 - HírExtra
A társaság szerint a reklámújságok leginkább a havi rendszerességgel végzett nagybevásárlások, illetve a nagyobb értékű rendszeresen vásárolt termékek esetében tudják befolyásolni a vásárlókat, akik elsősorban tejet, ásványvizet, gyümölcslevet, vegyiárukat, pelenkát, illetve az áruházak sajátmárkás termékeit választják ezen katalógusok alapján.

Az Ipsos hangsúlyozza, hogy a szórólapok piaca folyamatosan nő: 2008-ban mintegy 10 milliárd forintra a két évvel korábbi 7 milliárd forintról.



Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását