2024. április 29. - Péter

Megújították a reklámszerződést

A repülőtéri reklámozás terén világviszonylatban is élenjáró Clear Channel Outdoor cég megújította reklámszerződését az oslói Gardemoen repülőtérrel. A 2008. január 1-jén életbe lépő új, hosszú távú szerződés keretében a cég korszerű, innovatív reklámhord
2007. október 16. kedd 12:08 - Hírextra

Az oslói Gardemoen repülőtér Európa egyik leggyorsabban bővülő légikikötője, amelynek az elmúlt három évben évente mintegy 11 százalékkal növekedett az utasforgalma. 2007-ben becslések szerint 19 millió utas fordul meg rajta, 50 százalékuk üzleti célból utazik.

”Az oslói szerződés meghosszabbítása repülőtéri üzletágunk egyik legfontosabb célja volt az idén – mondta Paul Meyer, a Clear Channel Outdoor globális elnök-vezérigazgatója. – Miközben legnagyobb európai partnerünknél, a zürichi repülőtéren is megjelennek a digitális reklámok, az oslói szerződés újabb fontos lépést jelent reptéri digitális stratégiánk megvalósítása irányában.”

A Clear Channel Norway, a cég norvégiai részlege és a Gardemoen első reklámszerződése 2003 januárjában lépett életbe. Az új szerződés értelmében a cég radikálisan megújítja a repülőtéren elhelyezett reklámhordozóit, modern technológiát alkalmazva optimalizálja a reklámozás hatékonyságát, és minimalizálja a ”reklámzajt”. A most meghosszabbított szerződés futamideje alatt a reklámozók hatékonyabban célozhatják meg a kulcsfontosságú üzleti döntéshozókat.

Pal Arne Grottem, a Clear Channel Norway vezérigazgatója így nyilatkozott: ”A repülőtéren megjelenő új, korszerű digitális reklámjainkkal a többi európai repülőtérnek is szeretnénk bemutatni a digitális reklámozás lehetőségeit. A Gardemoen repülőtérrel együttműködve reméljük, hogy tovább fejlődik reklámüzletágunk.”

A Clear Channel a világ legnagyobb repülőtéri reklámszervező vállalata az Egyesült Államok, Európa és Ázsia mintegy 300 repülőterén van jelen. Reptéri reklámjait évente mintegy 1,5 milliárd utas látja.

Mit kell tudni a Clear Channel Outdoor cégről?

A Clear Channel Outdoor (NYSE: CCO) a világ legnagyobb kültéri reklámszervező vállalata, amely hat kontinens több mint 60 országában 973 ezret meghaladó reklámfelülettel rendelkezik. A cég egyedül az Egyesült Államokban több mint 167 ezer reklámfelületet kezel, amelyek az ország 50 kiemelt marketing térsége közül 49-ben jelen vannak. A vállalat nemzetközi szinten is képviselteti magát a repülőtéri, a vasúti, a tranzit, a taxi és a bevásárló központi reklámozás terén. Spectacolor (USA) és DEFI (nemzetközi) üzletágai világszerte piacvezető szerepet töltenek be a leglátványosabb reklámfelületek üzemeltetésében, beleértve a New York-i Times Square kialakítását. A vállalat nemzetközi utcai bútor üzletága, az Adshel világszerte 3500 önkormányzati hirdetési szerződéssel rendelkezik. További információk a www.clearchanneloutdoor.com weboldalon találhatók.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását