2024. május 3. - Tímea, Irma

Sztárcsajok ha nyaralnak...

A nyár már a nyakunkon van, hamarosan víz közelébe vágyik mindenki: mi is, és a gyönyörű hölgyek is, akiket természetesen kifaggattunk a nyári terveikről.
2010. május 8. szombat 14:49 - Győry S. József
Auksz Éva, a Magyar Színház gyönyörű hangú színésznője

Egész nyáron dolgozni fogunk a Magyar Színházzal, a nyaram tehát főként munkával fog telni. Ha mégis lesz egy szusszanásnyi időm, akkor édesanyám gyümölcsösében fogok pihenni. A tengerpartot nagyon szeretem, remélem, idén összejön végre egy kis víz közeli pihenés. Létezik passzív pihenés, amikor a napon fekszünk egész nap és nem csinálunk semmit, és létezik az aktív pihenés, amikor várost nézünk, múzeumokat látogatunk.

Nyáron általában nem megyünk el nagyobb városokba a rengeteg turista miatt, mivel nem nagyon szeretem a dugókat, az embertömeget, az ilyen jellegű kirándulásokat általában ősszel, és tavasszal szoktuk megoldani. Most éppen a Magyar Színházba megyek be próbálni, ennyire előrelátó terveim vannak jelenleg.

Bíró Ica, a örökké dögös szőke bombázó

Mindenképpen szeretnék nyaralni idén, azt azonban egyenlőre nem döntöttem el, hogy mi lesz a végcél, de leginkább egy keleti országba látogatnék el szívesen. Valami tengerpartra vágyom, hiszen nagyon szeretem a vizet, a tengert, energetikailag olyan hatása van, ami mindenképpen feltölti a munkában megfáradt embereket.

Nagy szükségünk van tehát az energiacserére. Yodát, a kiskutyámat mindenképpen magammal viszem, persze gondot okozhat, hogy még nem utazott repülőn, habár Horvátországban már voltunk együtt, igaz, az pár óra autóval. Idén sem kizárt egy Horvátországi nyaralás, bár ennél távolabbi vidékre vágyom.

A baráti kör akikhez vagy akikkel megyek, meghatározza általában a programomat, de amúgy bármikor feltalálom magamat program terén is. Nagyon szeretem a kis tengerparti éttermeket, ott mindig nagyon jó a hangulat.

Gryllus Dorka, a jelenleg Berliben élő csinos színésznő

Amit érdemes megjegyezni
„Utazni annyi, mint felfedezni, hogy mindenki rosszul ismeri a többi országot.“ A. Huxley
„A turisták nem tudják, hol voltak, az utazók nem tudják, hová tartanak.“ Paul Theroux
„Az úticél sosem egy hely, hanem egy új látásmód, ahogyan a dolgokra nézünk.“ Henry Miller
Nyáron általában forgatok, így inkább a téli hónapokban van lehetőségem pihenni, épp ezért nyárra nem szoktam tervezni semmit sem. Ha mégis lenne valami programom nyáron, az általában az utolsó pillanatban derül ki.

Tihanyt nagyon szeretem, hiszen egy barátnőm ott él, a Káli-medencében pedig a keresztapámnak van egy háza, ahol általában összegyűlik a család. Nem igazán szoktam bulizni, egy kis strand azért belefér. Elsősorban a nyugalmas, pihentető dolgokat szeretem. Nem tudom, hogy idén sikerülni fog-e, de bízom benne, hogy lehetőségem lesz ismét a nyaralásra.

Szandi, az ismert énekesnő

A kicsi gyerekeink miatt távolabbi nyaralást nem szoktunk betervezni, hiszen csak a gyerekeinkkel együtt mennénk bárhova. Egy nap után nagyon hiányoznának a kicsik mindkettőnknek. Most élményeket szeretnénk átélni velük, egy idő után úgyis ciki lesz az ősökkel együtt menni bárhova is.

Szívem szerint Mexikóba mennék nyaralni, Csabinak, a páromnak, és nekem is ez az egyik vágyunk. Ha nagyobbak lesznek a gyerekek, akkor velük együtt mindenképpen visszalátogatunk oda, leginkább Puerto Vallartaba, ahol nekem nagyon komoly és sikeres fellépéseim voltak a magyar delegáció tagjaként, engem ért a megtiszteltetés, hogy a hazai könnyűzenét képviselhettem. Emiatt is szeretnénk visszatérni ebbe az izgalmas országba.

Egy évben három-négy alkalommal szoktunk ellátogatni wellness szállodákba, legutóbb Visegrádon voltunk ahol az élményfürdőzésen kívül boboztunk, és természetesen meglátogattuk a várat is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Sztárhírek témában
Ön követi a Való Világ hatodik szériáját?
Ezzel kelek és fekszem!
Bele szoktam pillantani, ha időm engedi
Rá-ránézek, de nem foglalkoztat különösebben
Nem nézem
Nem nézem és ellenzem is, népbutításnak tartom!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.