2024. április 29. - Péter

Gyenge a magyar vásárlóerő

Az európaiaknak 2008-ban fejenként átlagosan 12.500 euró áll rendelkezésére fogyasztási cikkek megvásárlására - derül ki a GfK GeoMarketing által 41 országban elvégzett GfK Európai vásárlóerő 2008/2009 című felmérés eredményeiből, amelyet kedden juttatott
2008. november 19. szerda 06:17 - Hírextra
A vásárlóerő alapján Európában az első helyen Lichtenstein áll, a sereghajtó Moldova. Magyarország 2007-hez képest 3 helyet visszaesve Litvánia mögött és Lengyelország előtt a 28-ik helyen található. A GfK tanulmány 2008. évi adatai szerint az európai fogyasztók összesen nyolc trillió euró fogyasztási cikkekre elkölthető jövedelemmel rendelkeznek, amelybe beletartoznak az olyan állami juttatások is, mint a munkanélküli segély, a gyes és a nyugdíjak.
Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását