2024. március 19. - József, Bánk

A vállalkozásod jelen van a közösségi médiában?

Az internet elterjedésével a vállalkozások hatalmas lehetőséget kaptak: saját honlapot hozhattak létre, sőt hirdethettek más honlapokon is, így jóval több embert értek el, mint korábban bármikor is az offline marketing korában. Akkor azt gondolta mindenki, ez a csúcs!
2022. augusztus 10. szerda 14:58 - HírExtra

Csakhogy a 2010-es évek elején berobbant idehaza a közösségi média, illetve pontosabban szólva a Facebook, ami merőben új megközelítést hozott a marketingesek életében. A közösségi oldalak elterjedése ugyanis javában megreformálta mindazt, amit addig az online marketingről gondoltunk.

Miért más a közösségi marketing?

Mielőtt belevágnál a közösségi marketingbe, fontos, hogy tisztában légy a működésével, ebben kitűnő segítséget jelenthet a HM Marketing Kft. online marketing tevékenységet kínáló szolgáltatása.

Ők ugyanis tudják azt, amit sokan még nem: ami működött az internet hőskorában, az már inkább csak viszolygást vált ki a Web2.0 korában. 

Az emberek ugyanis a szabadidejüket töltik a közösségi oldalakon, és bár való igaz, hogy szívesen látnak hirdetéseket, hiszen mindenkinek mindig szüksége van valamire, itt már a direkt, nyomulós marketing inkább visszatetszést kelt, hiszen itt más preferenciák alakultak ki.

A közösségi médiában a közösség szónak van nagy ereje, így minden vállalkozás akkor jár jól, ha kiépíti a saját közösségét. Ehhez nem kell mást tenni, mint releváns, értékes, szórakoztató és kreatív tartalmakat kell megosztani a saját oldaladon: olyanokat, amik reakciókat, like-okat és megosztásokat váltanak ki a követőidből. Ahogy felkapják a posztjadat, úgy válhat virálissá a tartalmad, és jelenít meg téged organikusan még több ember falán a közösségi oldal.

Fontos, hogy valódi interakció legyen a közösséged tagjaival, ha írnak, kommentelnek, ne hagyd őket válasz nélkül, és persze ne eladni akarj, hanem megmutatni, hogy mit tudsz te és a szolgáltatásod, milyen problémát tudsz megoldani, miben tudsz segíteni - mindezt viccesen és kreatívan. 

De hol légy jelen?

Biztosan te magad is több közösségi oldalon rendelkezel profillal, azonban óva intünk attól, hogy minden létező közösségi oldalon jelen legyél, mivel éppen elég ott tartalmat gyártani, értéket közvetíteni és brandet építeni, ahol a célközönséged megtalálható.

Természetesen ennek kiválasztásához alaposan körül kell járni a közösségi oldalakat, de ebben is segítséget nyújthat számodra a HM Marketing Kft. marketing ügynöksége!

Itt a kétoldali kommunikáció ideje!

Talán hihetetlen, de most már nemcsak te szólhatsz a potenciális ügyfeleidhez, hanem ők is hozzád! Ezzel persze rengeteg felelősség hárul rád, de kapsz egy nagy előnyt is: érdeklődőid, vásárlóid igényeit, preferenciáit és véleményeit most már sokkal egyszerűbben fogod megtudni.

Ne habozz hát, légy aktív a közösségi médiában, és hozd létre a saját követőtáborod!

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását