2024. május 8. - Mihály

Sokan hirdetnek a facebookon

Az amerikai hirdetők az idén egyre növekvő érdeklődéssel fordulnak a közösségi oldalak, mint hirdetési felület felé: a cégek az idei első félévben erősen növelték reklámkiadásaikat a közösségi hálózatokon.
2010. augusztus 19. csütörtök 11:27 - HírExtra
Az eMarketer piackutató - amely honlapján számolt be vizsgálatairól - becslései szerint az amerikai cégek 1,68 milliárd dollárt költenek az idén ezeken a hálózatokon elhelyezett reklámra, ami 20 százalékos növekedés 2009-es 1,4 milliárd dollárhoz képest. 2011-re ezt az összeget 2,1 milliárd dollárra várják emelkedni. Az Egyesült Államokban a Facebooknak jut a reklámkiadások mintegy fele, míg a MySpace jelentősége e téren csökkenő.

A közösségi hálózati hirdetések, az eMarketer becslései szerint, a világ más részein az Egyesült Államoknál is jobban nőnek.

Az idén a világon a közösségi hálózatokon elhelyezett összes hirdetés költségét tekintve több mint fele részben esik az Egyesült Államokra, de jövőre már az amerikai oldalak arányosan kevesebb hirdetési kiadást "szívnak fel".

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását