2024. május 2. - Zsigmond

Tovább erősít a Tesco

F&F néven új ruházati márka kapható márciustól a hipermarketekben, amelyet elegáns viseletként, irodai munkára, alkalmi öltözetként ajánlják nőknek, férfiaknak - közölte Rádi Cintia a márkát képviselő marketing menedzser.
2008. március 18. kedd 12:51 - Hírextra

A hipermarket láncban eddig a lezserebb, hétköznapi viseletet kínáló Cherokee márkát találhatták a vásárlók. Az F&F megjelenésével új fogyasztói csoportokat, kíván megszólítani a Tesco, hiszen a márka olyan megfizethető minőségi ruhákat kínál, amelyek irodai viseletként vagy alkalmi ruhaként is hordhatóak.

A hazai trendekkel szemben, a ruházati termékek forgalmának általános csökkenése mellett a Tesco már a múlt évben is kétszámjegyű erősödést ért el ebben a termékkörben. Az új márka speciális pozícionálásával pedig további erősödést várnak, hiszen az F&F termékei a világ számos pontján értek már el, jelentős sikereket megfizethetőségükkel és minőségükkel ebben a szektorban. - jegyezte meg a menedzser.

Mint Rádi Cintia elmondta: az F&F vezető angol ruházati márka, amely hazájában az eladási mutatókat tekintve sok nagy ruházati láncot utasít maga mögé, és vásárlási népszerűségét tekintve is dobogós helyen van a Cherokee mellett.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Gazdaság / HR témában
Ön miként vélekedik a magyar gazdaságról?
A gazdaságunk szárnyal, határ a csillagos ég!
A gazdaságunk bár a levegőben van, magassága legfeljebb másfél méter, sebessége egy csigával azonos.
A gazdaságunk valaha szárnyalt, jelenleg a sütőben sül, zöldségkörettel.
A reformok működnek
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását