2025. július 12. - Izabella, Dalma

Milyen pólót választanak a különböző Z generációs típusok?

A Z generáció, vagyis a 1997 és 2012 között születettek, igazán sokszínű csapat. Egyszerre digitális bennszülöttek, öntudatos véleményformálók és kreatív önkifejezők. Ami biztos: nem akarnak beolvadni a tömegbe, inkább a saját egyediségüket hangsúlyozzák, akár az öltözködésükkel is. A póló – egyszerű, de nagyszerű ruhadarab – tökéletes eszköz ehhez. És hogy milyen pólót választanak a különböző Z generációs személyiségtípusok? Mutatjuk!
2025. július 11. péntek 11:57 - HírExtra

A trendérzékeny minimalista

Ő az, aki mindig tudja, mi a divat, mégsem túlhangsúlyozott a stílusa. A letisztult minták, visszafogott színek és apró részletek jellemzik a ruhatárát. Egy pasztellszínű póló finom grafikával tökéletesen tükrözi a személyiségét. Ha valami városi hangulatot is belecsempészne az outfitjébe, egy Budapest póló diszkrét dizájnnal – például kézzel rajzolt hidakkal vagy ikonikus utcaképekkel – szuper választás lehet számára. Imádja azokat a darabokat, amelyek nem kiabálnak, mégis van bennük valami különleges.

Az utazás- és élményfüggő felfedező

Van, aki számára minden ruhadarab emlékeket hordoz. Egy fesztiválon vásárolt póló, egy tengerparti nyaralás alatt talált kedvenc, vagy egy baráti utazás emlékeként megőrzött darab – ezek mind újra és újra mosolyt csalnak az arcára. Az ilyen típus gyakran választ olyan pólót, ami egy helyszínhez kötődik. Egy Hungary póló például lehet egy nyaralás során szerzett szuvenír, vagy éppen egy hazai márka dizájnja, amit büszkén visel, bárhol is jár. Neki a póló nemcsak divat, hanem sztori is.

A játékos humorú

Ez a Z generációs típus imádja a szóvicceket, a mémeket és azokat a pólókat, amikre ránézve az emberek automatikusan elnevetik magukat. Ő biztosan rendelkezik néhány vicces grafikás darabbal – legyen az egy pandát kávéval ábrázoló póló vagy egy szarkasztikus felirat, amit csak az ért, aki ismeri a vonatkozó TikTok-trendet. A stílusa laza, egyedi és nagyon is önazonos. Neki a póló egyben kommunikációs eszköz is – így barátkozik, így szórakoztat, így hat másokra.

A statement-darabok rajongója

Sokan a Z generációból úgy érzik, hogy a ruhatáruknak is „beszélnie” kell. Egy jól megválasztott póló többet mond minden szónál. Legyen szó környezettudatosságról, társadalmi érzékenységről vagy identitásról, ők azokat a darabokat keresik, amik mögött jelentés és üzenet van. Egy streetwear stílusú Budapest póló például egyszerre lehet helyi büszkeség és menő dizájn, főleg, ha egy független grafikus készítette. Az ilyen darabokat büszkén viselik, mert nemcsak jól néznek ki, hanem kiállnak valami mellett.

Az önkifejező művészlélek

Neki a póló egy vászon. Olyan darabokat keres, amik valamilyen érzelmet, hangulatot, világképet tükröznek. Gyakran választ grafikás, művészi stílusú pólókat, sokszor egyedi készítésűeket is. Egy Hungary póló az ő szekrényében akár absztrakt motívumokkal, akvarellszerű megoldásokkal vagy épp alternatív betűtípusokkal tűnik fel – teljesen máshogy, mint a szokásos szuvenírpolcokon. Számára minden outfit egy kreatív projekt, és nem fél a színektől, formáktól, kísérletezéstől sem.

A Z generáció nem szereti, ha skatulyákba zárják – és ez látszik a stílusukon is. Nincs egyetlen „tökéletes” póló, ami mindenkinek bejönne. Van, aki az egyszerűbb, elegáns vonalat viszi, más inkább kísérletező, és van, aki minden nap másik arcát mutatja meg a ruhatárán keresztül. De egy biztos: a póló nem megy ki a divatból.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Életmód témában
Drogok legalizálása?
Igen
Egyes fajtákat, rendezett, ellenőrzött körülmények között igen
Soha!
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását