2024. május 3. - Tímea, Irma

Több a hirdetés és a bulvár

Egyre több hirdetést vonz az internetes média, amelyben lassan, de biztosan nyer teret a bulvár - hangzott el a budapesti német nagykövetségen kedden rendezett pódiumbeszélgetésen.
2007. november 27. kedd 17:15 - Hírextra

Az ágazat tavalyi, tízmilliárdos bevétele a reklámtorta valamivel kevesebb mint hat százaléka; ezzel a köztéri, a sajtó- és a tévéhirdetések után ez a negyedik legerősebb terület - mondta Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, hozzátéve, idénre 14 milliárddal számolnak, s ha lesz növekedés a reklámpiacon, az az internetnek köszönhető.

A 15 évnél idősebbek negyven százaléka internetezik, de a 15-17 évesek között ennek a duplája az arány, s noha még kevés terméket vásárolunk a világhálón, a kiválasztás egyre gyakrabban kezdődik internetes böngészéssel - tette hozzá.

"A nagy hazai kiadók egy történelmi esélyt hagytak ki a kilencvenes években" - mondta Bodoky Tamás, az Index.hu internetes lap főmunkatársa arra utalva, hogy egy évtizede, a kezdetekkor gyakorlatilag csak nyomtatott lapjaik cikkeit tették el a világhálóra.

Mint mondta, ma bulvárosabb az online média, mint néhány évvel ezelőtt, már csak azért is, mert azzal, hogy mostanra a kevésbé iskolázott rétegek egy része is internet-előfizetővé vált, megváltoztak az igények.

Forrás: MTI
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legfrissebb hírek
Legolvasottabb hírek
Legfrissebb írásaink
Legolvasottabb írásaink
Szavazás Belföld témában
Ön megbuktatná a Fidesz-kormányt?
Igen
Nem
ÁLLÍTSA BE A DÁTUMOT ÉS MEGTUDJA MI TÖRTÉNT AZNAP A VILÁGBAN
A HírExtra különleges időgépével nem csupán egyetlen hírre, de az adott nap teljes híranyagára rátalálhat, az oldal fennállása óta.
Dátum: - - Idő: -
FOTÓTÁR
Felkapcsolták a margitszigeti futókör LED-világítását