Benik Balázs nyerte a Szombathely Rallyt
Benik Balázs/Varga István duó nyerte a Statoil OTP Garancia Rallyt Turi Tamás és ifj. Érdi Tibor előtt. Asi a 12 gyorsaságiból ötöt megnyert, egy korai rajt miatt kapott 10 másodperces büntetéssel is a második helyen állt, de egy mérlegelés során a versen
2007. július 24. kedd 05:10 - Hírextra
A verseny elõtti gépátvételen, pénteken nyilatkozták: Turi Tamás: Reméljük, hogy az autónkkal minden rendben lesz, megpróbáltunk rendesen felkészülni. Figyelünk a defektekre, nehogy kiessünk, hiszen 22 ponttal vezetjük a bajnokságot. Tavaly itt majdnem minden gyorsaságit megnyertünk, így reméljük, most is jók lesznek.
Benik Balázs: A tegnapi teszten akadt egy kis problémánk, a motorunk megsérült, így most beraktunk egy tartalékot, ami egy felújítás elõtti motor, de legalább van. Bízunk benne, hogy kibírja a versenyt, ezen izgulunk…
ASI: Tavaly ezen a futamon nem mentem, ez egy kis hátrányt jelent, de bízunk benne, hogy az autó jó lesz, és hozni tudjuk a régi formánkat!
Turán Frigyes: Mindenféleképpen célba szeretnénk érni, és nem titkolt vágyunk, hogy a dobogón. A tervek szerint most teszteltünk volna, de kérdéses az elhúzódó gépátvétel miatt. Pozitívan állunk a versenyhez, esélyünk is megvan arra, amit szeretnénk, öt autó, aki számunkra igazán veszélyt jelenthet.
Botka Dávid: Megpróbáltuk az autót felkészíteni a pályákhoz, a futómûben és a váltóban is változtattunk, reméljük, hogy jó lesz.
Spitzmüller Csaba: Minden rendben van, sajnáljuk, hogy a múltkori verseny olyan rövidre sikerült, kellettek volna a murvás kilométerek. Itt vagyunk, és megpróbáljuk megint, reméljük, nem leszünk annyira szerencsétlenek, mint a múltkor. Felkészültünk 100%-osan, igyekezni fogunk. Hosszúk az egyenesek, kijönnek az autók közti különbségek.
Bútor Róbert: Természetesen szeretném folytatni az eddigi gyõztes szériánkat, ami az idei évben töretlen. Azt hiszem, a technikai hátterünk száz százalékos, rajtuk nem fog múlni, csak nekem kell áthangolódnom ezekre a szombathelyi pályákra, ami nagyon nehezen szokott sikerülni, legalábbis az elmúlt évek tapasztalata alapján. Nagyon különbözik az én vezetési stílusomtól… Gumimárkát is váltottunk, reméljük ez is segít minket a harcban, az viszont kicsit bosszant, hogy a kategóriatársak jóval mögöttünk rajtolnak, ami nem adhat reális képet.
Baracskai Zsolt: Az idény eleje kicsit félárborcosra sikerült. Az új autónkkal a miskolci versenyen már az elsõ gyorsaságin mûszaki hiba miatt kiestünk, a Duna Rallye-t kihagytuk, helyette két külföldi futamon indultunk. Ausztriában kategória másodikként, míg Szlovákiában harmadikként érkeztünk. Most nagy reményekkel vágunk neki, összeszoktunk az autóval, kellettek ezek a tesztkilométerek, igazából nem versenynek szántuk. Remélem, annyi elõnye lesz, hogy nem az utolsó helyekért autózunk.
Szabó László: Végre ennyi hónap után, jó volt újra autóba ülni. A teszten Tamással is tudtunk egy kicsit versenytempóban menni. Ez arra is jó volt, hogy kipróbáljunk több gumit is, és nagyjából leszûrjük, hogy milyenek. Az autó remek, várjuk a rajtot!
Ollé Sasa: Felkészültünk a Szombathely ralira, erre az igen erõs II. osztályú versenyre. Rossz a versenyben, hogy nagyon rövid gyorsaságikból áll, mire belejönnék a versenyzésbe, már vége is van. Az autó fel van készítve, felszerelkeztünk mindenféle gumikkal is, szóval minden megvan egy jó versenyhez. Megpróbáljuk kihozni magunkból a maximumot.
Ifj. Ranga László: Az elõzõ futamból kiindulva jó eséllyel indulunk a kategória dobogós helyeiért. Kipróbáljuk az új gumijainkat, valószínûleg jó lesz. Az elõzõ futamon egy defekt miatt csúsztunk vissza, ez volt a fõ gond, ha nem lett volna, meglett volna a dobogó.
Szõllõsi Péter: A terveink komolyak, célratörõek vagyunk, igaz, ezeken a pályákon még soha nem versenyeztünk. Ez lesz a második murvás versenyünk a fehérvári viadal után.
Magyar Miki: Minél több pontot szeretnénk gyûjteni, a dobogó ajándék lenne. Az autó ugynaz, mint amivel Egerben mentünk, aszfalt futómûvel, bízunk benne, hogy ez itt talán jó lesz, és kibírja ez a murvát. Itt Szombathelyen a pályák nem kiszámíthatóak, hiszen amennyi kanyar, annyi féktáv.
Szabó Gergõ: A Krupp Zoliék mennek nálunk ezen a versenyen is, így úgy gondoltuk, hogy ha már dolgozunk, lehozzuk a másik autót is. A két hét múlva megrendezendõ IRC futamra tesztelünk egy kicsit, hiszen a pálya minõsége nagyon hasonló. Itt sok hasznos információt gyûjthetünk: kipróbálunk többféle gumit, egy másik futómûvet, tehát egy tesztnek fogjuk fel az egész versenyt.
Elek István: Bosszantó, hogy csúszik a gépátvétel, így nem tudunk tesztelni, pedig szerettem volna kicsit próbálgatni a futómûvet. A váltónk továbbra is utcai, mert nem készült el az „A”-s. Az autó egyébként teljesen topon van, remélem, mi is azon leszünk.
Ifj. Érdi Tibor: Problémánk volt a csapattal, így váltottunk, ezzel a cseh Skoda Octaviával megyünk. A csapat fõnöke ezzel az autóval vezeti a kategóriát, nagyon jó. Nem szeretnénk rosszabb eredményeket elérni ezzel az autóval, mint a Toyotával.
Pethõ István: Az elõzõ futamon technikai hiba miatt estünk ki, mindent kijavítottunk, még computert is cseréltünk, hogy ilyen ne fordulhasson még egyszer elõ. Elsõsorban szeretnénk végigérni, sajnálom, hogy a többi pályát törölték, mert igazi rali pályák.
Matics Mihály: A tapasztalatok jók, a pályák, ha egy kicsit technikásabbak lennének, jobban tetszenének. Szeretnénk végre dobogón befejezni egy versenyt!
Osváth Péter: Muszáj volt kihevernünk a Duna ralin történteket… Megpróbálunk itt is nyomulni, mint Fehérváron, igaz, mások a pályák, de szeretnénk az elejében lenni.
Az egynaposra sikered verseny 4 gyorsasági szakaszból állt össze, melyet három alkalommal kellet teljesítenie a mezõnynek 20 perces szervizparkokkal közbeiktatva. A teljesítendõ versenykilóméter 110,25 km volt.
Az elsõ szakaszon (GY1: Nárai út-Dozmat 9,5 km) Asi volt a leggyorsabb Benikék (+2,0 mp) és Spiciék (+4,1 mp) elõtt. A negyedik helyre Turán Friciék (+6,6 mp), az ötödikre ifj. Érdiék (+7,5 mp), hatodikra Turiék (+10,2 mp) értek be. A szakasz végén Hideg Krisztián mûszaki hiba miatt feladta a versenyt.
A második szakaszon (GY2: Söptei út, Laktanya 7,1 km) Benikék voltak a leggyorsabbak Turiék (+3,0 mp) és Asiék (+4,0 mp) elõtt. A negyedik helyre Spiciék (+4,5 mp), az ötödikre Turánék (+5,7 mp) a hatodikra Pethõ Tyutyék (+8,9 mp) értek be. A szakasz után Benikék álltak az élen.
A harmadik szakaszon (GY3: Szeleste-Acsád 9,15 km) újra Asiék voltak a leggyorsabbak Spiciék (+2,8 mp) és Benikék (+2,9 mp) elõtt. A negyedik helyre Turiék (+3,5 mp), az ötödikre ifj. Érdiék (+7,8 mp) és a hatodik helyre Pethõ Tyutyék (+10,1 mp) értek be. A szakaszon Turán Friciék egy újabb motorhiba miatt ismét a verseny feladására kényszerültek – a második szakasz után a negyedik helyen álltak.
A negyedik szakaszon (GY4: Csepreg-Horvátzsidány 11 km) Asiék voltak a leggyorsabbak Benikék (+1,1 mp) és Turiék (+1,2 mp) elõtt. A negyedik helyre Spiciék (+3,5 mp), az ötödikre ifj. Érdiék (+8,3 mp) és a hatodikra Herczigék (+11,9 mp) értek be.
Az elsõ kör után Asiék álltak az élen Benikék (+2,0 mp), Spiciék (+10,9 mp), Turiék (+13,9 mp) és ifj. Érdiék (+30,3 mp) elõtt. N csoportban Szabó Gergõék álltak az élen ifj. Ranga (+0,7 mp) és Maticsék (+5,7 mp) elõtt. S1600-ban Bútorék álltak az élen Kakusziék (+1,4 mp) és Pálinkásék (+25,1 mp) elõtt.
Az elsõ kör után a szervizben mondták... ASI: Egyenlõre, minden rendben, örülünk, hogy élen állunk, igaz csak egy hajszállal.
Benik Balázs: Az autó azért ennyire sáros, mert Acsád-Szelestén sikerült belemennem egy víztócsába, majd egy család szaladt át elõttem, akik mögött kicsit lemaradva futott a kisfiuk, így bele kellett fékeznem a leghosszabb egyenesen. Ez is idõveszteség, de ez természetes volt. A legelsõ gyorson szétütöttünk egy lassítót, de mindezt egy árokjárással is megfûszereztem. A második körben megpróbálunk gyorsulni.
Turi Tamás: Rögtön az elején megforogtam, kaptam nyolcat a Balázstól, majd belecsúsztam az árokba, ott mentem vagy 50 métert, szerencsére ki tudtunk jönni. Az autóval semmi problémánk nem volt, a gumijaink nem voltak megfelelõek, és mi hibáztunk egy kicsit. A következõ körben megpróbálunk hibamentesen menni.
Botka Dávid: Minden rendben volt, csak eddig nem gondoltam, hogy ez „a takarító szerep” tényleg számít, de az idõben is megmutatkozik, hogy akik késõbb rajtoltak, jobb idõket tudtak menni.
Spitzmüller Csaba: Pocsolyában, és árokban is jártunk, sajnos az utolsó két körre készültünk gumival. Nem állunk rosszul, a harmadikak vagyunk, de idõben nem hiányzott a hiba.
Matics Mihály: Az elsõ kör nagyon spórolósra sikerült, óvatosan mentünk, nehogy becsússzon valami hiba.
Herczig Norbert: Ugyanaz a nóta sajnos, mint az elõzõ versenyen, nem mûködik a kormányváltónk, így a mechanikussal megyünk. Ez idõben sajnos sokat jelent, de megyünk, és bízunk benne, hogy gyorsulni tudunk. Reálisan az ötödik-hatodik helyre van esélyünk.
Bútor Róbert: Nagyon minimálisan, de vezetjük a Super1600-at, ami a tavalyi eredményhez mérten nagyon jó, hiszen az elsõ kör után is majd fél perccel voltunk lemaradva. Ez óriási fejlõdés, nagyon jók a gumik és a beállítások is, próbálunk gyorsulni, vannak még tartalékaink.
Ifj. Érdi Tibor: Nagyon jók az elsõ tapasztalatok, nagyon élveztük. Egyedül csak a laktanyai gyorsaságin volt egy kis hiba, az ugratónál orra esett az autó. Az autóval kezdünk összebarátkozni, sokkal stabilabb és nyugodtabb, mint a másik. Nem akarunk kockáztatni, ha most lenne vége, már boldogok lennénk.
Elek István: Kipróbáltuk az autót tegnap, kicsit állítottunk a futómûvön. Sajnos az elsõ három gyorson rendesen bent hagytam. Az utolsón pedig nem sok hiányzott, hogy repüljünk az úton, de ha így elvernek, valószínûleg valami gáz van.
Balázs Vilmos: Úgy érzem, jól sikerült minden, az autó hibátlan, nincsen vele semmi gondunk.
Ifj. Ranga László: Nagyon jól állunk, a kategóriában Szabó Gergõék mögött tizedekkel a másodikak vagyunk. A következõ körben új gumikkal, és pontos féktávokkal próbáljuk megtartani a helyezésünket.
Kakuszi Zsolt: Minden rendben, álmosan kezdtünk, de most már felébredtem. Másfél másodperc a különbség Robiékkal szemben. Az autó tökéletesen mûködik, csak a por zavar egy kicsit, mert nem látjuk a lassítót.
Ollé Sasa: Az elsõ gyorsasági szakasz, elsõ lassítóját elnéztem, nem állt meg az autó a féktávon, így nekimentünk a lassítónak. Jobbra-balra árok volt, így ez tûnt a legjobb választásnak. Becsúsztunk az árokba féloldalt, megpróbáltam kijönni, de 20-25 másodpercet bent voltam, 400 méter múlva jött ki az autó. Szerencsére nem akadtunk meg, nem volt semmi az árokban, de ez rányomta a bélyegét a versenyre.
Szabó Gergõ: Új gumikat használunk, máshogy kell vele menni, mint amit megszoktunk. Szigorúan a nyomban kell haladni, ez nem az én stílusom, kicsit meg kell magam erõszakolni, most ezt gyakoroljuk..
Az ötödik szakaszon (GY5: Nárai út-Dozmat 9,5 km) Turiék voltak a leggyorsabbak Asiék (+0,8 mp) és Benikék (+3,7 mp) elõtt. A negyedik helyre Botka Dávid (+8,8 mp), ötödikre Herczigék (+8,9 mp) és a hatodikra Pintér Lászlóék (+13,3 mp) értek be. A szakaszt követõ etapon Herczigék krónikusan betegeskedõ Subaruja megmakacsolta magát, így a verseny feladására kényszerültek. Spiciék ezen a gyorson kikésték a rajtideküket így 20 másodperccel gyarapodott a hátrányuk.
A hatodik szakaszon (GY6: Söptei út, Laktanya 7,1 km) Benikék voltak a legjobbak Turiék (+1,9 mp) és Spiciék (+3,4 mp) elõtt. A negyedik helyre Asiék (+4,1 mp), ötödikre Botka Dávid (+8,3 mp) és a hatodik helyre ifj. Érdiék (+8,7 mp) értek be.
A hetedik szakaszon (GY7: Szeleste-Acsád 9,15 km) is Turiék voltak a leggyorsabbak Benikék (+0,5 mp) és ifj. Érdiék (+7,8 mp) elõtt. A negyedik helyre Asiék (+8,9 mp), ötödikre Botka Dávid (+10,2 mp) és a hatodikra Vizinék (+11,5 mp) értek be. Asiék ezen a gyorson korai rajt miatt 10 mp idõbüntetést is kaptak így visszaestek a második helyre.
A nyolcadik szakaszon (GY8: Csepreg-Horvátzsidány 11 km) ismét Asiék voltak a leggyorsabbak Benikék (+0,8 mp) és ifj. Érdiék (+8,7 mp) elõtt. A negyedik helyre Turiék (+11,4 mp), ötödikre Botka Dávid (+14,5 mp) és a hatodikra Vizinék (+15,8 mp) értek be.
A második kör után Benikék állnak az élen Asiék (+6,8 mp), Turiék (+20,2 mp), ifj. Érdiék (1:06,8) és Spiciék (1:08,1) elõtt. N csoportban továbbra is Szabó Gergõ áll az élen Maticsék (+6,8 mp) és Balázs Vilmosék (+9,5 mp) elõtt. S1600-ban Bútorék álltak az élen Ollés Sasa (+47,9 mp) és Pálinkásék (+56,9 mp) elõtt.
A második kör után a szervizben mondták: Benik Balázs: Próbáltunk kicsit gyorsulni, a pálya letisztulása hozta is ezt a javulást. Nagyon szoros a küzdelem, a harmadik kör nagyon izgalmas lesz.
ASI: Korai rajt miatt tíz másodperc büntetést kaptam, így a második helyre csúsztunk. Az elejébõl hiányzik egy nagyobbacska darab, mert túl lassan mentünk fel egy ugratóhoz, orra estünk, ráadásul az esõ is leesett a gyors végén.
Turi Tamás: Ebben a körben a negyedik gyorsaságin bakiztunk, kicsit túlcsúsztunk egy helyen, leállt az autó, kétszer mindent le kellett kapcsolni, alig tudtuk újraindítani. 10 másodpercet adtam így a Balázsnak, aminek nagyon nem örültünk
Spitzmüller Csaba: A második kör a katasztrófa jegyében zajlott. A szervizpark végén kiderült, hogy mûszaki probléma van. Kikéstünk, mert az etapon szerelnünk kellett a kocsit. Borzasztóan erõtlen az autó, de sajnos nem tudjuk mi a problémája. Nincs hajtás, nincs töltés, nincs kormányváltó… Gurulunk csak, és csúszunk is visszafelé!
Botka Dávid: Ez a kör már jól sikerült, az elejétõl is alig kaptunk.. Az eredmény is jó, kategóriában, és abszolútban is, de ha még egyet elõrébb tudnánk jönni, azzal már nagyon meg lennénk elégedve.
Ifj. Érdi Tibor: Úgy érzem, jól összebarátkoztunk az autóval. Az utolsó körben jöttünk egy abszolút harmadik idõt. Az utolsó körben az a célunk, hogy még egy helyet elõrébb jöjjünk, megcsípjük az abszolút negyedik helyet.
Vizin László: Zárt mintájú gumikkal megyünk, ami nem volt jó választás, de az autó hál’istennek remekül mûködik.
Bútor Róbert: Rendben volt ez a kör, nem hibáztunk. Szépen cserélgettük a gumikat, hogy lehetõleg minden gyorsaságin újjal menjünk, mert hat kerékkel indultunk. Megvan a jó gumi, a jó beállítás, egyelõre minden rendben. Még egy ilyen kört kell teljesítenünk, és nincs gond.
Balázs Vilmos: Jó volt minden. Egyedül a második kör elsõ gyorsaságiján volt egy hibánk, emiatt tolatnunk kellett egy derékszögû kanyarban.
Magyar Miki: Az elsõ körömet egy kicsit elszúrtam, pedig az elsõ gyors elég jól indult, majd a Laktanyán csináltam saját magamnak egy defektet. A második körben hibánk nem volt, de a gumijaink kicsit megkoptak. Rövid a verseny ahhoz, hogy feljebb kapaszkodjunk.
Zambelly György: Nagyon lassan megyünk, az elsõben felraktuk a jól bevált gumikat, amivel úgy tûnt, kicsit gyorsultunk, de a kör második fele nagyon gyászosra sikeredett.
Pethõ István: Teljesen elégedettek vagyunk az eredménnyel, egyszer adok, egyszer kapok Botkától. Ezt vártam, végre meccselünk, még van egy körünk, bármi megtörténhet.
Ollé Sasa: Minden rendben, Kakusziék büntetésének köszönhetõen másodikak vagyunk, aminek nagyon örülünk. Az elõzõ körben használt gumijainkkal megyünk.
Pálinkás Zsolt: Jelenleg harmadikak vagyunk, amit szerintem nem tudunk megtartani, mert az autó kicsit gyengécske. A váltóelektronikánk nem mûködik, ez is hátráltathat minket. Sajnos nem lehet megcsinálni a szervizben, mert nincsen másik.
Szabó Gergõ: A második körben ugyanazokat a gumikat hagytuk fent. Igaz a hajtáson kicsit állítottunk, ami miatt látványosabb lett a dolog, de nem feltétlenül gyorsabb. Ennek köszönhetõen meg is vertek minket az ellenfeleink, tehát nem nõtt az elõnyünk.
A szervizparkból az utolsó körnek már nem vágtak neki sem Spiciék, sem Maticsék. Spiciék az abszolút ötödik helyrõl, Maticsék az abszolút 11. N csoport második helyérõl adták fel a versenyt.
Az kilencedik szakaszon (GY9: Nárai út-Dozmat 9,5 km) Asiék voltak a leggyorsabbak Benikék (++1,5 mp) és Turiék (+2,1 mp) elõtt. A negyedik helyre ifj. Érdiék (+5,2 mp), ötödikre Pethõ Tyutyuék (+13,8 mp) és a hatodikra Vizinék (+14,1 mp) értek be.
A tizedik szakaszon (GY10: Söptei út, Laktanya 7,1 km) Benikék voltak a legjobbak Asiék (+5,7 mp) és ifj. Érdiék (+6,7 mp) elõtt. A negyedik helyre Turiék (+7,9 mp), ötödikre Balázs Vilmos (N4; +14,6 mp) és a hatodik helyre Vizinék (+14,8 mp) értek be.
A tizenegyedik szakaszon (GY11: Szeleste-Acsád 9,15 km) Benikék voltak a leggyorsabbak Turiék (+1,6 mp) és Asiék (+3,6 mp) elõtt. A negyedik helyre Vizinék (+10,9 mp), ötödikre Trencsényiék (+15,2 mp) és a hatodik helyre Pethõ Tyutyuék (++18,5 mp) értek be.
A tizenkettedik szakaszon (GY12: Csepreg-Horvátzsidány 11 km) Asiék voltak a leggyorsabbak Turiék (+0,1 mp) és Benikék (+0,5 mp) elõtt. A negyedik helyre Vizinék (+12,2 mp), ötödikre ifj. Érdiék (+12,3 mp) és a hatodik helyre Pethõék (+16,8 mp) értek be.
Asiéknál a mérlegelés során a versenyautójukat a Technikai Bizottság könnyebbnek találta az elõírtnál, ezért a versenyzõpárost kizárták a versenybõl, így Asiék egy abszolút második helyezésrõl voltak kénytelenek lemondani.
Így Benik Balázs/Varga István páros nyerte a Szombathely Rallyt Turi Tamás (+29,9 mp) és ifj. Érdi Tibor (+1:54,0) elõtt.
N csoportban Szabó Gegrõ állhatott a dobogó legfelsõ fokára Elek István (+22,5 mp) és Magyar Miklós (+23,5 mp) elõtt.
S1600-ban Bútorék nyertek Ollé Sasa (+1:13,1) és Kakusziék (+1:28,5) elõtt. H Csoportban Gerencsér Titi diadalmaskodott Keszler Mátyás (+1:02,8) és Vojcsik „Golyó” Ferenc (+1:12,3) elõtt.
A verseny végén mondták: Benik Balázs: Az utolsó körben sokat gyorsultunk. Az autó szerencsére kibírta, bár kezdett szépen lassan foszlani, és a szervizben ezekre az apróságokra már nem volt idõnk, a futómû-beállítás és egyéb fontos dolgok mellett. Nagyon örülünk, fõleg a mínuszos Fehérvár rali után, és ez plusz motiváció a következõ versenyekre. Ez a siker, azt hiszem nemcsak szimpla, hanem tripla siker: a teszten megállt motorunk miatt, és a felújítás elõtti motor tökéletesen bírta.
Turi Tamás: Nagyon elhasználtam a gumikat, lehet, hogy másikat is ki kellett volna próbálni Igy sikerült. Nem felhõtlen a boldogságunk, hiszen lehetett volna jobb is. Semmi probléma nem volt az autónkkal, egyedül a hangosításuk nem mûködött, amit csak az utolsó két gyorsaságira sikerült megcsinálni, de nem jöttünk rá mi volt az oka.
ASI: A mai nap hibátlan volt, legfõképpen úgy, hogy tavaly a Fehérvár Rallye-n mentünk utoljára, így nem véletlen, hogy a Balázsék gyorsabbak voltak nálunk.
Vizin László: Ez egy nagyon hosszú verseny volt, elfáradtam, bár nem is volt olyan meleg, mint az elmúlt napokban. Egy garnitúra gumival versenyeztünk, és még így is 80%-os.
Petõ István: Szerettünk volna ezen a hosszú egy napos versenyen végig érni, de felümúltuk magunkat, nagyon boldogok vagyunk ezzel az eredménnyel. Nem gondoltuk a verseny elején, hogy ilyen jó helyen érünk célba, köszönjük a szervizcsapatnak, hogy ilyen jó autót szereltek össze.
Ifj. Érdi Tibor: Minden új volt, örülünk, benne vagyunk az elsõ-ötben, sõt negyedikek lettünk, odaállhatunk a dobogó mellé, pezsgõzhetünk, kupát vihetünk haza, így teljesen boldogok vagyunk, és az autó karcmentes.
Bútor Róbert: Az utolsó körben az ugratónál irtó nagyot ugrattunk, a szurkolók örömére. Sikerült a negyedik gyõzelmünk, ami itt Szombathelyen különlegesen nagy értékû, hiszen ez nem igazán ment nekünk!
Szabó Gergõ: Nagyon komoly volt az utolsó kör, óriási adok-kapok ment. Ha már annyira jól álltunk, nem akartuk feladni, csupasz kézzel hazamenni. Nagyon gyorsak voltak a fiúk, az Elek Pisti és a Balázs Vili is, másodperceket adtunk egymásnak. Aztán az utolsón a Vili kiesett, és mi is visszavettünk a tempóból, mert a váltónkkal bajlódtunk.
Garami Zoltán: Isten igazából minden rendben volt, de még nagyon hosszúak a fékútjaink, még nagyon sok verseny kilométert kellene menni, ezzel a WRC-vel, ami úgy gondolom meg is lesz. Bízunk benne, hogy a következõ versenyen kicsit támadni is tudunk!
Elek István: A Jóisten is nekünk dolgozik, nem adottak a lehetõségeink, hogy jól tudjunk versenyezni, itt a mûszaki háttérre gondolok, akkor a szerencse kell hozzá!
Trencsényi József: Az elsõ két kör nem sikerült annyira jól, de az utolsóra megtaláltuk a legmegfelelõbb beállításokat, ami be is jött!
Magyar Miki: Az utolsó körben találtunk rá a számunkra legmegfelelõbb gumira, ami nem igazán ezekre a pályákra való, hiszen én a fehérvári abroncsokkal gyorsabban tudtam menni. Nagyon örülünk neki, de õszintén sajnálom Balázs Viliéket.
Ollé Sasa: Jó volt, boldogok vagyunk, hogy végül másodikak lettünk! Az autó tökéletesen mûködött, miután kiderült, hogy másodikak vagyunk, még jobban mentünk.
Forrás: www.motorsportok.hu