Sztárgázsik sztároknak
Nicole Kidman, Catherina Zeta-Jones, Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Penelopé Cruz, Brad Pitt, Antonio Banderas - a világsztárok mindegyike egyben reklámarc is. Lassan egy-egy reklámszerződés annyi pénzt hoz a konyhára a hírességeknek, mint egy tekint
2007. március 25. vasárnap 14:35 - Hírextra
Ma már 2-20 millió dollárt zsebelnek be a világsztárok egy-egy termék reklámozásáért - adja hírül az egyik honlap.
Van amikor "csak" öt millió dollárt (egy milliárd forintot) keres valaki egy parfüm "arcaként" - mint Nicole Kidman a Chanel 5 illattal -, de megesik, hogy 2,3 milliárd forintnak megfelelő dollárt kap egy sztár, mint Angelina Jolie a St. John divatház termékeinek népszerűsítéséért.
Gwyneth Paltrow az Estée Lauder reklámozásáért 1,3 milliárd forinttal lett gazdagabb, Charlize Theron ugyancsak ennyit kap a Diortól. Nem kell Oscar-díjas színésznőnek lenni ahhoz, hogy valaki ilyen pénzeket zsebelhessen be. Olykor elég, ha egyszerű botrányhősnő, mint Paris Hilton vagy pop énekesnő, mint Britney Spears, netán csábos kebelcsoda, mint Jessica Simpson.
A sztárok idejében való elcsábítása, a stílusra, a trendre való ráérzés külön művészet a reklámszakmában. A világ egyik kozmetikai óriása az idősebb vásárlók megnyerése céljából a 70. életévébe belépő Jane Fondát nagy sikerrel szerepelteti hirdetéseiben, mint ahogyan felkérte a ma már korosabb Catherine Denevue-t és Diane Keatont is, hogy népszerűsítse termékeit.
Forrás: MTI