Hogyan éli túl korunk kihívásait a Zsolnay porcelán? Miért jó a hazai cégeknek a magyar márkák díjazása? Minderre választ kaphatunk az első MagyarBrands Konferencián.

A magyar márkák ünenepe lehet az első MagyarBrands Konferencia november 4-én. Az eseményt Navracsics Tibor fideszes miniszterelnök-helyettes, a program fővédnöke nyitja meg. A konferencián nyilvánosságra hozzák a 2010-ben MagyarBrands elismerésben részesülő ötven legjobb magyar fogyasztói és huszonöt legjobb magyar üzleti márka rangsorát is.

Miről lesz szó?

Az eseményen a gazdasági élet és a marketing szakma képviselői tartanak előadást, sőt kerekasztal-beszélgetést is terveznek a magyar márkák piaci helyzetéről, lehetőségeiről.

A kérdés persze felvetődik: ha a Magyar Superbrands törekvés jól működik, akkor miért van szükség egy külön konferenciára is a témában?

Talán azért, mert az esemény szervezői fontosnak tartják, hogy a magyar márkák minőségére, értékeire, sikereire minél több eszközzel felhívják a figyelmet. A konferenciával párhuzamosan egy érdekesnek ígérkező márkatörténeti tárlat is várja az érdeklődőket.

Zsolnay, Geszti, Rétvári

A konferencián többekközött Bacher János, a GFK Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója, Geszti Péter, a Nemzeti Vágta atyja, Péterné Marosy Katalin, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. vezérigazgatója is tart előadást. A kormányzatot pedig Rétvári Bence, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium államtitkára képviseli.

A könnyedebb témák iránt fogékony közönség pedig fiatal magyar divattervezők - Mojzes Dóra, a KEPP (Kovács Adél, Hajdú Anett, Tomcsányi Dóri, Hofstadter Szandra, Havancsák Teréz), Závodszky Dalma - munkáiból is ízelítőt kaphat.