Önjáró céget építeni? Korszerű CRM rendszerrel nem lehetetlen többé!

Köszönhetően a manapság könnyen elérhető korszerű CRM rendszereknek, az önjáró vállalkozás építése nem vágyálom többé! Sokkal inkább olyan elérhető cél, amit szisztematikus tervezéssel és munkával valóra lehet váltani.

A cikkben arra igyekszünk majd rávilágítani, hogyan is lehetséges mindez. Ismerd meg a CRM rendszerek kínálta funkcionalitást és fedezd fel a vele járó előnyöket!

Kezdjük azzal, hogy mit értünk önjáró cég alatt?

Leginkább egy fiktív forgatókönyvvel lehet hatásosan szemléltetni a dolgot. Képzeljük el például, hogy egy nem várt lebetegedés miatt egy teljes hónapra kiesünk a munkából! Vagy azt, hogy egy egész hónapra elmegyünk pihenni!

Ha önjáró cégünk van, akkor - minimális munkavégzés mellett - a hiányunk szinte észre sem vehető. Sem a hatékonyságra, sem pedig az eredményekre nézve nem tapasztalunk majd negatív hatást, hiszen az automatizmusoknak köszönhetően minden megy szépen tovább az ideális menetrend szerint.

Megszámlálhatatlanul sok vállalkozó álmodik erről az utópisztikusnak tűnő, ám ma már megvalósítható állapotról. Kedvező hír számukra, hogy CRM rendszert használva gyorsabban kivitelezhető az automatizált szisztéma.

Hogyan működik és miben segíthet egy modern, felhőalapú CRM rendszer?

A felhőalapú működés azt jelenti, hogy a CRM rendszer használatához pusztán internetkapcsolatra van szükség. Vagyis okostelefonról, laptopról és táblagépről is elérhető, tehát lehet benne dolgozni. Ez azt is jelenti, hogy távolról is megoldható minden feladat, ellenőrzés, amelyre a távolléted alatt szükség van.

Az igazi varázs abban rejlik, hogy mi mindent lehet megvalósítani a segítségével. Egy sokoldalú és felhasználóbarát CRM rendszer ugyanis nem feltétlenül csak az értékesítés, illetve az ügyfélkapcsolatok terén jelent hozzáadott értéket, hanem a külső partnerekkel és ügyfelekkel folytatott kommunikáció frontján, illetve a csapaton belüli működésben is. Az írott és szóbeli információcserén túl az erőforrások menedzselésében, a feladatok elosztásában is lényeges szerepet tölthet be.

Folyamatok és feladatok, amelyek CRM-mel nagyságrendekkel hatékonyabbak

A projektek megvalósítása, a megoldandó feladatok kezelése, akár egy-egy közelgő rendezvény szervezése, a HR, az ügyfélszolgálat, a partnerkapcsolatok, a számlázás valamint a piac feltérképezése egyaránt könnyebb, gyorsabb és hatékonyabb CRM rendszert használva.

Kicsit olyan, mintha sikerülne beemelni egy mindenhez értő csúcsteljesítőt a cégbe. Olyan valakit, aki mindenkit összeköt mindennel, elképesztő memóriájának köszönhetően semmit nem felejt el és másodpercek alatt segít felkutatni az előzményeket, ráadásul a hét minden másodpercében elérhető. Mindenki egy ilyen munkatársra vágyik, most pedig megkaphatja egy rendszer képében.

A CRM rendszerek modern változatait bevezető és alkalmazó cégek egyre nagyobb tempóra kapcsolhatnak és teljesítményüket megsokszorozhatják, nem ritkán végleg maguk mögé utasítva a konkurenseiket.