Így dolgozik egy profi webfejlesztő csapat

Tervezés, fejlesztés, működtetés: ez az a három fázis, ami meghatározza egy professzionális Drupal fejlesztő csapat életét egy webes projekt kapcsán. A tervezés fázisában a megbízó elképzelései alapján a szakértelemmel felvértezett webfejlesztők igyekeznek megtalálni az optimális megoldást a feladat végrehajtásához. Az alapos tervezést követi a fejlesztés.

Az Integral Vision csapata ezt úgy valósítja meg, hogy a projektcélok mellett igyekszik odafigyelni, hogy fennmaradjon a kölcsönös bizalom. A fejlesztéseket ők kéthetente szállítják.

Ha a fejlesztés befejeződik, nincs más hátra, mint működtetni a weboldalt. Segítséget nyújtanak a szerver- és alkalmazásoldali támogatásban. Egy oldal akkor lehet igazán sikeres, ha a trendeket, a világ változásait lekövetve folyamatosan frissítik, továbbfejlesztik azt.

Nézzük, melyek azok a területek, amikre oda kell figyelnie egy jó Drupal fejlesztő csapatnak!

Más rendszerekkel történő integráció

A Drupalnak köszönhetően egységes felhasználói élményt lehet nyújtani több különböző adatforrásra építve. Ehhez a Drupal fejlesztés során szabványos integrációs megoldásokat célszerű használni.

A már feltérképezésre került adatforrásokat adatbázis, alkalmazás vagy folyamatszinten, egy- vagy kétirányú kapcsolat felépítésével lehet integrálni. Az ilyen megoldás segítségével csökkenteni lehet a kézzel végzett munkát, ugyanakkor a hatékonyság növelhető.

Hatékony működtetés

Egy komplexebb weboldal, amely webáruházként működik vagy online tananyagokat kínál, komoly tartalomkezelési folyamatokkal üzemel. Mind a vállalatirányítási, mind az értékesítési folyamatokat céleszközökkel kell kiszolgálni.

Bizonyos esetekben egyénre szabott megoldásokkal lehet a legjobb eredményt elérni, ez természetesen egyedi fejlesztést igényel. Az Integral Vision készített már háttérrendszert online áruházakhoz és e-learning platformhoz is. Nem meglepő, hogy ilyenkor más rendszerekhez integrálódva lehet megvalósítani e funkciókat.

Átlátható adatbázisok

Ha sok adatot kell megjeleníteni, kereshetővé tenni, akkor már a tervezésnél eldől sok minden. Lényeges, hogy az adatok tipizálásra, strukturálásra kerüljenek. Az összefüggéseket és a hierarchikus kapcsolatokat tisztázni kell.

Mindenképpen felhasználóbarátnak kell lennie a megjelenési nézeteknek és a beépített keresőknek. Hatalmas a verseny a weben, ha valami nem úgy működik, ahogy a felhasználók várják, akkor továbbállnak.

Megfelelő értékesítési felület

A megjelenés fontos, de legalább annyira nagy hangsúlyt kell, hogy kapjon a termékstruktúra kialakítása, valamint a kategóriamátrix megalkotása. Ez adja minden webshop alapját.

Az online áruház létrehozásakor figyelembe kell venni az aktuális fogyasztói trendeket, és remek felhasználói élményt kell, hogy nyújtson. Érdemes gondolni a webáruház üzemeltetőire is, amikor az adminisztrációs felület készül.