Mik a fő ismérvek?
Egy csapat marketingessel beszélgettünk a témáról, akik alapnak a Gremmédia idevágó cikkét ajánlották.
Az alábbi pontokban azt mutatnánk be, hogy mik a fő ismérvei egy jó SEO szakértőnek.
Profi eszközöket használ
Felejtsük el azt, hogy valaki igazán nagy keresőoptimalizálási nagyágyú lehet úgy, hogy nem ismeri a legjobb SEO eszközöket. Ilyen lehet például a SEMRush, vagy pedig a SEOPOWERSUITE. Ezek a fizetős eszközök pontosan megmutatják, hogy egy weboldal hogyan ingadozik a találati listán egy adott kulcsszóra, az időintervallum függvényében.
Ilyenek nélkül csak találgatni lehet. Mindig kérdezzünk rá, hogy használnak-e ilyet.
Pontosan tisztázza a részleteket
Ha egy SEO szakértő nem tisztázza pontosan a részleteket, az már eleve nagyon nagy probléma lehet. Ez azt jelenti, hogy megpróbál a fejünkre játszani. Titkolja a részleteket. Vannak esetleg rejtett költségek. Nagy vigyázzunk az ilyenekkel, mert akár pórul is járhatunk, elég könnyedén! Mindig tartsuk szem előtt, hogy nekünk mire lenne szükségünk pontosan. És kérdezzük meg, hogy reálisan ez nekünk mennyibe fog kerülni.
Nem oktat minket
Amennyiben a SEO szakember nem oktat minket, ott már problémák léphetnek fel. Miért lenne szüksége arra, hogy titkolja a részleteket? Hiszen jó szakember révén nincs szüksége arra, hogy örökké az ügyfelein csüngjön. Erre a cikk is rávilágít az alábbi ponton, hogy ezzel vigyáznunk kell.
Vannak referenciái
Minden munkára igaz ez-a referenciák beszélnek! Kérjük meg, hogy adjon nekünk ilyeneket, különben nem akarunk vele együtt dolgozni. Hiszen, biztosan nincs rejtegenivalója, amennyiben vannak referenciái.
Konklúzió
Mindig nagyon vigyázzunk azzal, hogy mire vállalkozunk, mint megrendelők. Legyünk minél alaposabbak, soha ne kapkodjunk semmivel!