Milyen esetekben lendítheti fel egy marketingkonzultáció a vállalkozást?

A legjobb vállalkozásnál is előfordul elakadás, akadnak olyan döntési helyzetek, amikor nem áll rendelkezésre elegendő információ a továbblépéshez. A szakmai tudás vagy éppen a piaci trendek ismeretének hiánya egy helyben toporgást eredményez, és mint azt már számos gazdasági szakember megfogalmazta, egy vállalkozásnál nincs stagnálás, csak növekedés vagy csökkenés van.

Ebből a helyzetből segíthet elmozdulni egy személyes konzultáció, melynek keretében fel lehet tenni a kérdéseket, és egy többéves tapasztalattal rendelkező cég tud adni olyan ötleteket, amelyekkel előre lehet lépni.

Milyen témákban lehet egy online marketingestől kérdezni?

A Klikkmarketing online marketing cég több mint 10 éve foglalkozik szakmai tanácsadással, melyek legfőképpen Google Ads (AdWords), Facebook hirdetés, weboldal-felépítés, kapcsolati adatbázis-építés és hasonló témákban zajlanak.

Csak néhány példa a gyakran ismételt kérdésekből:
 

-Hogyan lehetne előkelőbb helyet szerezni a Google találati listáján?

-Hogyan lehet az AdWords kampányok eredményességén javíítani?

-Érdemes-e céges Facebook oldalt létrehozni?

-Mit lehet a meglévő Facebook oldallal kezdeni?

-Milyen eredmények várhatók a Facebook hirdetésektől?

-Mit lehet a Google Analytics eredményekből látni?

-Hogyan kell jól beállítani a Google Analytics paramétereit?

- Listaépítésnél milyen időközönként és milyen tartalommal érdemes e-maileket küldeni?

- Hogyan lehetne javítani a weboldal hatékonyságán?
 

Mire képes egy szakmai konzultáció?

A szakmai konzultációval sok pénzt lehet megtakarítani azáltal, hogy nem esünk bele azokba a hibákba, amelyeket mások már elkövettek. A konzultáció segíthet, hogy a tervezett kampányok a maximális hatékonysággal valósuljanak meg. Objektív véleményt kaphatunk a honlap fejlesztőjének vagy más, a szakmai projektjeinkbe bevont személynek a szakmai felkészültségéről.

Milyen előnyökkel jár egy marketingkonzultáció?

Először is könnyen hozzáférhetővé válik az adott szakértő többéves szakmai tapasztalata, nem kell órákat/napokat befektetnünk ezen tudás megszerzésébe. A személyes kapcsolat által mindig magunk mögött érezhetünk egy biztos embert, akihez bármikor fordulhatunk tanácsért. A konzultáció nem általánosságban kezeli a marketingtémákat, hanem kizárólag a saját problémáinkra fókuszál, abban nyújt segítséget. 

A konzultáció lehet technikai jellegű, amely egy konkrét probléma megoldásában segít, de lehet akár stratégiai konzultáció is, amely mélységeiben foglalkozik a követendő marketingstratégiával. 

Összegzés

A személyes szakmai konzultáció nagyon jó megoldás lehet, ha nem akarjuk másra bízni a teljes marketingstratégia megvalósítását, viszont a kialakításához vagy egy konkrét feladat megoldásához tapasztalt szakember segítségére van szükségünk.