Mit érdemes tudni az automatizált elégedettségmérésről?

A BIX használatával az ügyfél elégedettség mérésének eszköztára naprakészen szolgáltatja az információt cégünk számára, hogy a vezetői döntéseket minél könnyebben meg tudjuk hozni a kapott adatok birtokában.

 A BIX egy olyan újdonság az ügyfél véleményezés terén, aminek segítségével lehetőségünk van arra, hogy automatizáljuk az elégedettségmérés folyamatát.

Partnerlista készítése

Amennyiben használjuk a BIX-et, úgy lehetőségünk van arra, hogy azon partnereket, akikkel dolgozunk megnevezzük és feltöltsük a BIX partneristájába. Ezt célszerű úgy frissíteni, ahogy jönnek a cégünkkel együttműködő partnerek. A feltöltés egyszerűen kezelhető, havonta is frissíthető, amennyiben jártasak vagyunk az Excel táblázatok kitöltésében. Ha a táblázatban fent van a partner, akkor azt is ellenőrizhetjük, hogy adott-e már a cégünkkel kapcsolatos értékelést, milyen minősítésben és mikor tette azt meg?

Amint a partnerlistánk frissült, a BIX munkatársai egyből készen állnak arra, hogy kiderítsék, mit is gondolnak a cégről az ügyfelek/partnerek! Tehát a folyamat egyszerű.

Hogyan működik az automatizáció?

Ha jól állítjuk be az automatizációhoz szükséges paramétereket, akkor az menni fog magától, felügyelet nem kell hozzá. Lépésről-lépésre mutatjuk a folyamatot:
 
 - Töltsük fel a BIX profilunkat, miután kapcsolatba léptünk a BIX-szel
 - Töltsünk fel kezdeti partnerlistát, ami alapján el tud kezdeni dolgozni a BIX csapata
 - A kitöltött partnerlista alapján automatikusan kapcsolatba lépnek a céggel, bekérik az értékelést
 - Kiküldik a megbízóknak az automatikus vezetői riportokat, értékeléseket





Ha minden jól megy, szorgalmasan töltjük ki a partnerlistánkat, akkor olyan előnyökre tehetünk szert, mint a régi partnerek/beszállítók aktivitásának növelése, valamint a folyamatos törődés az ügyfeleinkkel arra készteti őket, hogy átgondolják és értékeljék azt, hogy foglalkozunk velük, meghallgatjuk őket, és a véleményük alapján cselekszünk.

Folyamatosan kérjük be az értékeléseket, két lépésben!

Először is folyamatosan kérjük be az értékeléseket havonta, ezért érdemes a megbízóinknak is legalább havonta frissíteni a partnerlistát.

Másodszor pedig azt valljuk, hogy időről-időre nem árt újra megkérdezni a listán szereplő partnereket, változott-e valamit a véleményük? Ez a lépés segít abban, hogy folyamatos kapcsolatban maradjunk az ügyfeleinkkel.

Hogyan kezeljük az értékeléseket?

Az értékelésekre való reagálás segíthet cégünknek abban, hogy a partnerlistán szereplő ügyfelek lojalitását fokozzuk cégünk iránt. Vagyis nem elég, hogy megkérdezzük őket, mivel voltak vagy nem voltak megelégedve, mialatt partneri viszony állt fenn.

A válaszok alapján fejleszteni tudjuk a céget, lehetőségünk van változtatni azon, amit negatívumként jelöltek meg, illetve tovább tudjuk erősíteni cégünk pozitívumait is!