Rogán szomszédjáé lett a kormányzati kampány

A megrendelés értékét majd csak a végén közlik - írja a Magyar Nemzet.

A Rogán Antal miniszter Pasa parki szomszédja, Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozó Egyesült Reklám Konzorciummal kötött keretszerződést a Miniszterelnöki Kabinetiroda a most induló legújabb kormányzati tájékoztató akcióra – írja a Magyar Nemzet.

A kormány tájékoztató akciója „Magyarország erősödik” szlogennel indul. A pontos költségekről egyelőre nem adnak tájékoztatást, azt ígérik, hogy a tájékoztatás lezárása után teszik majd közzé.

A kormány Facebook-oldalán tegnap jelent meg beszámoló arról, hogy a kormány tájékoztató akciót indít Magyarország erősödik szlogennel „annak érdekében, hogy minél többen értesüljenek a lakosság széles körét érintő döntésekről. Ezek közé tartozik, hogy 25 százalékkal nő a szakmunkás-minimálbér, tovább bővül a családi adókedvezmény, és 318 ezer gyermek kap ingyenétkezést”. Az újabb kormányzati sikerkampánnyal azt szeretnék elérni, hogy „ezt minden magyar család érezze a saját életében”.

Iszonyú nagy haszon

Csetényi Csaba érdekeltségei a kormányzati kampányokra költött pénz 15 százalékát tehették zsebre a Magyar Nemzet számításai szerint. Ez csak a népszavazási kampánnyal, illetve annak felvezetésével összefüggésben – a különböző kalkulációktól függően – legalább 900 milliót, de akár 1,9 milliárd forintot is jelenthetett reklámközvetítői, illetve közzétételi díj címén Rogán Antal szomszédjának.
Forrás: hvg.hu/Magyar Nemzet