Nem lesznek csókolózó férfiak a a Szuperkupa idején

Amerikai médiajelentések szerint a CBS televízió száműzött néhány kényes témát a félidők közti szünetekben vetített hirdetésekből az amerikai profi futball-liga döntője alatt.

A homoszexuális férfiak társközvetítő ügynökségének reklámja is áldozatul esett az intézkedésnek, akárcsak az egyik internetes oldal hirdetése, amelynek főszereplője egy hangsúlyozottan lányos volt profi sportoló. Egy vitatott abortuszellenes hirdetés ugyanakkor a programban maradhatott.

A GoDaddy.com honlap - egy kitalált figurával - Larry Jones profi focistával akart reklámozni. Ahelyett, hogy a kemény edzések után nagy húsokat enne és sört inna, Larry most Lolának hívatja magát, és női alsóneműket tervez. A reklámban egy megtermett fekete férfi látható, először futballmezben, majd rózsaszín fodros ruhácskában, és eltúlzottan nőiesen magasztalja mintakollekcióját – de csak az interneten lehet sikeres. A másik visszautasított reklámban, a mancrunch.com hirdetésén két üvöltő szurkoló kerül közel egymáshoz, amikor egyszerre nyúlnak a chipsestálba. Néhány másodperc múlva a két férfi csókolózva hever egymás karjaiban - míg egy harmadiknak majdnem kiesik a chips a kezéből.

A CBS ugyanakkor engedélyezte az egyik konzervatív keresztény csoport által működtetett honlap, a focusonthefamily.com hirdetését. A kisfilmben egy asszony mesél arról, hogy 23 évvel ezelőtt abortuszt javasoltak neki, mert amőbás vérhasban szenvedett. Ennek ellenére a gyermek megtartása mellett döntött, aki nem más, mint napjaink futballsztárja, Tim Tebow. A bírálók, elsősorban nőszervezetek szerint a CBS és a reklám is szexista. Nyomást gyakorolnak a nőkre, hogy ne vetessék el magzatukat - állítják.
Forrás: MTI