Mire jók a reklámújságok? Reklámozásra!

A reklámújságok jelentősen befolyásolják a fogyasztókat abban, hogy hol és mikor bonyolítsák le vásárlásaikat - állapítja meg az Ipsos piackutató az MTI-hez hétfőn eljutatott felmérésében.

A társaság szerint a reklámújságok leginkább a havi rendszerességgel végzett nagybevásárlások, illetve a nagyobb értékű rendszeresen vásárolt termékek esetében tudják befolyásolni a vásárlókat, akik elsősorban tejet, ásványvizet, gyümölcslevet, vegyiárukat, pelenkát, illetve az áruházak sajátmárkás termékeit választják ezen katalógusok alapján.

Az Ipsos hangsúlyozza, hogy a szórólapok piaca folyamatosan nő: 2008-ban mintegy 10 milliárd forintra a két évvel korábbi 7 milliárd forintról.



Forrás: MTI