Az FM1 a portfolióban tartaná a rádiocafét

Az FM1 konzorcium keresi annak lehetőségét, hogyan tarthatja a médiatörvény előírásait nem sértve tulajdonosi portfoliójában a fővárosi radiocafé adót - közölte Kádár Tamás, az Est Media Group ügyvezetője szerdán az MTI-vel.

A csoport, amely a médiahatóság szerdai döntése értelmében hét évre elnyerte a lakosság 81 százalékát elérő, most a Sláger Rádió adását továbbító országos kereskedelmi rádiós frekvenciát, interaktív, több ismert és szélesebb kört kiszolgáló zenét ígér.

Kádár Tamás - aki nem kívánta kommentálni az MTI azon értesülését, hogy Neo FM néven indul az új adó - azt közölte: a műsor "igényességi szintje fölötte lesz az eddig megszokott átlagnak".

Az ügyvezető örömét fejezte ki, hogy magyar tulajdonú cégek nyertek a szerdán lezárult pályázaton.

Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) szerdán a Fidesz, a KDNP és az MSZP által delegált tagok voksával határozott a két országos kereskedelmi rádió műsorszolgáltatási jogosultságának odaítéléséről; a döntést egyhangúlag hozták meg. A kisebbik vételkörzetű, a lakosság 67 százalékát elérő - november 18-áig a Danubius Rádió által használt - frekvenciát az Advenio Zrt. nyerte el.

A Sláger Rádió Zrt. vezérigazgatója a döntés után az MTI-vel azt közölte: az ügyben bírósághoz fordulnak.
Forrás: MTI