Jót tesz a divatnak a válság?

Donatella Versace szerint a gazdasági válság nagy lehetőség a divatvilág számára, hogy bizonyítsa kreativitását.

A tervezőnő a jövő héten már bizonyíthat is, mivel a milánói divathéten mutatja be új kollekcióját, a Versust.

"A válság nagy lehetőség: jobban élénkíti a kreativitást, sokkal erősebb a verseny közöttünk, és több ötlet születik" - válaszolta az Il Sole 24 Ore című olasz napilap kérdéseire válaszolva.

A divattervező szerint a jelenlegi gazdasági helyzetben meg kell nyerni azokat a vásárlókat, akik továbbra is áldoznak a divatra, és nem akarnak spórolni a minőségen. "A divatházaknak azonban több megoldást is ki kell dolgozniuk" - emelte ki a meggyilkolt Gianni Versace húga.

"Nekünk is át kell gondolnunk a márka jelentőségét és azonosságát. Legyen kevesebb táska, kevesebb kiegészítő, de ezek legyenek rögtön felismerhetők - fűzte hozzá Versace. - Tetszetős divattermékkel kell előrukkolnunk, új dolgokkal, amelyek még nincsenek a piacon".

A tervezőnő jövő pénteken mutatja be 2010-es tavaszi kollekcióját a milánói divathéten. A Versus női kollekció új áramlatot képez majd a divatház irányvonalában - a formák, a megjelenés és a felhasznált anyagok kiválasztásában egyaránt. "Mondhatjuk, hogy idén erős üzenetet akarunk közvetíteni: a Versace mintás és színes" - harangozta be az új terveket a divatház vezetője.
Forrás: MTI