Korai halált okoznak a játékok?

Az angolok hülyék. Nem azért mert tejet tesznek a teába, vagy, mert egészen, néha megindítóan rondák a nőstényeik. Hiába is keveredett a brit szigetek környékén némi nyugtatógáz a levegővel, a tejes tea szerintem finom, az angol csaj akcentusa szexi, a f

Ha üvölteni tudna a dilettanizmus, a kisstílű fontoskodás, illetve a „nem értek hozzá, de ki ha én nem?”-effektusa, akkor az egész bolygó végre őszintén jajveszékelne. És igen, nem is hiába; minden oka meglenne rá ennek a hányattatott sorsú „űrpor + X vegyszer” halmaznak, hogy bömböljön, míg fel nem falja valami unalmában jótékonykodó, ám mégis bámulatosan céltudatos fekete lyuk. A brit kormánynak, ennek ellenére, egyenesen naprobbanást küldenék, ha meglennének az ehhez szükséges kapcsolataim.



„A videójáték rossz. Érteeem?”

E cikk megírásának apropójaként funkcionáló információ szerint a brit kormány tagjai nem játszanak videó játékokkal. Sőt, még csak egy átkozott konzollal sem bírnak otthon, és mint ahogy az amerikai kormány tagjainak gyermekei Irakban mentették anno a csillagsávos hazát, a demokráciát(ha ha), úgy az brit politikusok gyerekei is csak kézzel megmunkált fa játékokkal játszanak szabad óráikban (he he).

Komolyra fordítva a szót; napvilágot látott egy reklámsorozat, mely abszolút módón kipécézte magának a brit videojáték piacot. A reklám képén egy totál bamba kissrác ül, kezében egy Sony Playstation 3-hoz köthető kontrollerrel, mellette nagy betűkkel a következő felirat olvasható: ”Ha nem csinálsz semmit, az korai HALÁL-hoz vezethet."

Ezeket a reklámokat olyan alapítványok pénzelik, melyek rák- és szívbetegségek kutatásához gyűjtenek pénzt. Természetesen a brit játékpiac egy emberként háborodott fel a demagóg kampány kapcsán. Épp ez hiányzott nekik a gazdasági válság mellé.



Tim Ingham, egy játékokra szakosodott lap szerkesztője sem kímélte a kormányt; felháborodott publicisztikában emeltre fel a hangját a játékipar melett; elmondása szerint, ez a buta kampány mindabból viccet csinál, amit a videójáték elért 25 éves létezése alatt. Emellett, kitért arra is, hogy a játékipar 4 milliárd fontot hoz évente a brit kormánynak, így, igazságtalan hátbatámadás történt.

A kampány elnevezése Change4Life, ami utalás a Left4Dead című nagysikerű zombis-hentelős játékra, ezzel is megerősítve a direkt lejáratás feltételezett szándékát. A Sony egyelőre nem perel hitelrontás vádjával, ám feltehetőleg ez a közeljövőben meg fog történni.

Pánik gomb a konzolokra? Micsoda nagyszerű ötlet!


Igen, és ultrahiper módon esztétikus lesz az a nagy, kerek, piros gomb a konzolokon. Az EU haláli ötletét a hülye britek természetesen támogatják, mert miért is ne tennék.
A gomb célja az, hogy mikor a kis lurkó valami olyasmivel játszik, ami nem tetszik a nagyinak, akkor ő azonnal akcióba tudjon lépni, és egy „panic button” megnyomásával megtudja szakítani a sátán, és a gyermek morbid összeolvadását.

Hihetetlen hogy ilyen ötletek látnak napvilágot egy Uniós gyűlésen. Úgy látszik nincs más, amivel foglalkozni kéne.