Jól jött ki a az Allianz

A múlt év végi kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) kampány során 200 ezer szerződést kötött az Allianz, miközben 70 ezer ügyfél távozott a biztosítótól, így 130 ezer szerződést "nyert"a cég.

További 200 ezer biztosítást, illetve banki terméket is vásároltak a szerződők - mondta Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes szerdán sajtótájékoztatón Budapesten. A biztosító a megemelt díjaival leépítette a teherautó flották biztosítását, miközben a lakossági csoportban növelte részarányát - mondta Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató. Az ügyfélkörök közül a 28-40 év közötti korosztályt célozták meg a biztosítónál, függetlenül attól, hogy a biztosítást kötő a fővárosban, vagy vidéken él.
Forrás: MTI