A Fehér Ház asztalán a helye McCainnek

A Fehér Ház asztalán a helye McCainnek - hirdeti egy kanadai vállalat, amely nem John McCaint, az amerikai Republikánus Párt elnökjelöltjét, hanem saját termékét reklámozza.

A McCain Foods a világ legnagyobb hasábburgonya-gyártója. A cég vezetése egy zseniális húzással úgy döntött, beszáll az amerikai elnökválasztási kampányba, illetve mégse.

Az észak-amerikai vállalatok általában igyekeznek elkerülni, hogy bármely politikai erő oldalán részt vegyenek a választási kampányokba, a kanadai McCain azonban nem tudott ellenállni a kísértésnek. Míg John McCain arizonai szenátor a washingtoni Fehér Ház meghódítására, a következő amerikai elnök szerepére készül, a McCain Foods az amerikai piacot akarja bevenni.

A kanadai vállalat maximálisan ki akarja használni John McCain elnökjelöltségét, kizárólag saját piaci érdekeit tartja szem előtt, amikor egész oldalas újsághirdetésekben azt fejtegeti: miért van szükség McCainre a Fehér Házban? Az élelmiszergyártó vállalat már meg is találta John McCain megszemélyesítőjét: Frank Caliendo, a Mad TV komikusa folytat majd álkampányt a cég nevében a Fehér Házba jutásért.

John McCain kampánystábja nem emelt kifogást a krumplireklámok ellen, de elismerték, hogy az ötlet kockázatos, az amerikaiak fele ugyanis elfordulhat a cég termékeitől. Mint Frank Finn, a McCain Foods kereskedelmi alelnöke elmondta, bekalkulálták a kockázatot, áruik két csomagolása remélhetőleg kiengeszteli majd a demokrata fogyasztókat (az amerikai Demokrata Párt színe hagyományosan a kék, míg a republikánusoké a piros).
Forrás: MTI