Átalakul az Origo Zrt

"A hatékonyabb működés és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelés érdekében" Fischer András vezérigazgató javaslatára átalakul az egyebek mellett a Videa videómegosztót, a Freemail levelezőprogramot és a társasággal azonos nevű internetes

Az értesülés szerint a vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel - az online hirdetési piac vezető pozíciójának megőrzése mellett -, hogy jövőre, 2009-re bekerüljön Magyarország első het médiacége közé; ezért az eddig meglévő divíziók helyébe üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek lépnek.

Az új szervezeti felépítésben hét vezető tartozik közvetlenül a vezérigazgató irányítása alá; közülök Markót Imre alá a szerkesztett tartalmak és egyebek mellett a levelezőrendszer tartozik, míg Koltai Péter ezentúl üzletág-igazgatóként felügyeli például az iWiW, a mobiltermékek, az e-kereskedelmi, audiovizuális szolgáltatások sorsát.

Gyertyánfy Miklós stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóhoz tartozik a vállalat termék életciklusainak nyomon követése és a piaci monitoring, míg Somogyi Péter Pál médiaértékesítési igazgató, Weyer Balázs igazgató-főszerkesztő és Cseke Péter pénzügyi igazgató pozíciója és feladatköre a közlés szerint változatlan marad.

Emellett a szeptember elsejei szervezeti változás létrehozott egy operatív igazgatóságot, amelynek vezetőjét később mutatják be.
Forrás: MTI