Kiemelkedő első félév

A General Motors két márkája, az Opel és a Chevrolet eladása is a piaci átlagot meghaladóan bővült 2008. első félévében az összesített magyar gépjárműpiacon, ahol piaci részarányukat is növelni tudták.

A General Motors Magyarország tájékoztatása szerint az enyhén csökkenő magyarországi személyautó-piacon az év első hat hónapjában az Opel 10.094 autót értékesített. Ezzel megőrizte második helyét a márkák rangsorában, és piaci részesedése 12,28%-ot ért el.

A modellek közül továbbra is az Astra volt a legkedveltebb, összesen 6.594 darab talált gazdára ebben az időszakban. A Chevrolet 27,7%-kal növelte eladásait 2007 első feléhez viszonyítva, 4.133 darab kelt el belőle, ami 5,03 százalékos piaci részesedéshez, és a márkarangsor 7. helyéhez elegendő.

Forrás: MTI